Ο ρόλος Γραμματειακής Υποστήριξης είναι ιδιαίτερα καθοριστικός για την εύρυθμη λειτουργία της
εταιρείας. Πρόκειται για έναν ρόλο που συνδυάζει γραμματειακή υποστήριξη με
διαχείριση πελατών και καθημερινό συντονισμό μεταξύ του εμπορικού τμήματος και του
τμήματος logistics. Ο
κατάλληλος υποψήφιος θα λειτουργεί ως ο βασικός ενδιάμεσος κρίκος για την
αποτελεσματική και άμεση διεκπεραίωση των παραγγελιών.
Αρμοδιότητες
- Καταχώριση και παρακολούθηση παραγγελιών μέσω ERP
- Άμεση επικοινωνία με το εμπορικό τμήμα για
διευκρινίσεις, αλλαγές ή επιβεβαιώσεις παραγγελιών
- Συντονισμός και επικοινωνία με το τμήμα logistics
για αποστολές
- Παρακολούθηση παραδόσεων και επίλυση τυχόν
προβλημάτων στη μεταφορά
- Διαχείριση ηλεκτρονικής και τηλεφωνικής
επικοινωνίας
- Υποστήριξη διοικητικών αναγκών του εμπορικού
τμήματος
Ο τρόπος που θα απαντήσει σε αυτά
χρειάζεται να είναι αποτελεσματικός, γρήγορος και αποδοτικός, πάντα, όμως με το
κατάλληλο ύφος.