Εταιρία που δραστηριοποιείται
στην εμπορία και εγκατάσταση ολοκληρωμένων συστημάτων ασφαλείας στην Ελλάδα και
το εξωτερικό, στο πλαίσιο της αναπτυξιακής της πορείας, αναζητά Sales Administration Officer.
Βασικές Αρμοδιότητες
- Προετοιμασία, καταχώριση και παρακολούθηση προσφορών και παραγγελιών στο ERP/CRM.
- Παροχή διοικητικής και οργανωτικής υποστήριξης στο τμήμα πωλήσεων (σύνταξη εγγράφων, επικοινωνία με πελάτες, συλλογή τεχνικών στοιχείων).
- Ενημέρωση πελατών σχετικά με τις παραγγελίες, τις αποστολές και την τιμολόγηση.
- Συνεργασία με τα τμήματα των προμηθειών, της αποθήκης και των logistics για τη σωστή εκτέλεση των παραγγελιών και παραδώσεων.
- Συνεργασία με το λογιστήριο για ορθή αρχειοθέτηση των εγγράφων και την έκδοση των προσφορών.
- Οργάνωση φυσικών και ψηφιακών αρχείων πελατών, συμβάσεων, παραγγελιών και επικοινωνίας.