Η εταιρία
μας που δραστηριοποιείται στον ξενοδοχειακό κλάδο στη Βόρειο Ελλάδα, αναζητά Υπάλληλο Γραφείου – Γραμματειακής Υποστήριξης για να ενταχθεί στην ομάδα μας. Ο/Η
υποψήφιος/α θα συμβάλλει στην άρτια λειτουργία των εσωτερικών διαδικασιών και
στην αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ των τμημάτων του ξενοδοχείου.
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Παροχή γενικής γραφειακής και διοικητικής
υποστήριξης
- Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και
ημερολογίου
- Αρχειοθέτηση και διαχείριση εγγράφων και
εταιρικού αρχείου
- Υποστήριξη της διοίκησης και των
διευθυντικών στελεχών στις καθημερινές τους ανάγκες
- Οργάνωση επαγγελματικών ραντεβού,
συναντήσεων και ταξιδιών
- Υποστήριξη τμήματος προμηθειών και
επικοινωνία με προμηθευτές
- Συντονισμός με τα υπόλοιπα τμήματα του
ξενοδοχείου (Front Office, Housekeeping, F&B, HR κ.ά.) και εξωτερικούς
συνεργάτες