Ζητείται υπάλληλος γραμματειακής υποστήριξης - λογιστηρίου για εργασία σε εταιρεία εισαγωγική - πώλησης, μίσθωσης, και επισκευής φορτηγών οχημάτων
Περιοχή Καλοχωρίου Θεσσαλονίκης(Υπάρχει πρόσβαση & με λεωφορείο)
Βασικές αρμοδιότητες:
- Γραμματειακή υποστήριξη
- Αρχειοθέτηση εγγράφων
- Έκδοση - καταχώρηση παραστατικών
- Τήρηση αρχείων - λογαριασμών
- Διαχείριση καρτελών εργασιών συνεργείου
- Παρακολούθηση υπολοίπων πελατών-προμηθευτών
- Διαχείριση ψηφιακών υποχρεώσεων (καταχώρηση εγγράφων κ.α. σε ηλεκτρονικά μητρώα κλπ.)
- Διεκπεραίωση εξωτερικών εργασιών γραφείου με όχημα της εταιρίας
Επιθυμητή έναρξη συνεργασίας 1/2026