Η εταιρεία μας, δυναμικά αναπτυσσόμενη στον χώρο του Facility Management, αναζητά ικανό/ή και οργανωτικό/ή Υπάλληλο Γραφείου – Γραμματειακής Υποστήριξης για να ενισχύσει την ομάδα μας. Πρόκειται για έναν καίριο ρόλο που απαιτεί επαγγελματισμό, συνέπεια και άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες, καθώς ο/η κάτοχος της θέσης θα αποτελεί το πρώτο σημείο επαφής για συνεργάτες, πελάτες και προμηθευτές, αλλά και βασικό υποστηρικτικό κρίκο για τη λειτουργία των εσωτερικών διαδικασιών της εταιρείας.
Αναζητούμε έναν άνθρωπο οργανωμένο, υπεύθυνο και με διάθεση για σταθερή και ποιοτική συνεργασία, που μπορεί να ανταποκριθεί αποτελεσματικά σε ένα περιβάλλον με ποικιλία εργασιών και υψηλές απαιτήσεις. Στόχος μας είναι να εντάξουμε στην ομάδα μας έναν/μία επαγγελματία που θα συμβάλει ουσιαστικά στη σωστή και ομαλή λειτουργία του γραφείου και θα υποστηρίξει τη συνολική μας δραστηριότητα με συνέπεια και αξιοπιστία.
Κύριες Αρμοδιότητες :
- Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
- Οργάνωση και ενημέρωση αρχείων, φακέλων και εταιρικών εγγράφων
- Υποστήριξη των καθημερινών λειτουργιών του γραφείου και των διοικητικών διαδικασιώ
- Συντονισμός ραντεβού, συναντήσεων και ημερολογίου διοίκησης
- Καταχώρηση δεδομένων και ενημέρωση εταιρικών συστημάτων
- Υποδοχή και εξυπηρέτηση επισκεπτών και συνεργατών
- Παρακολούθηση παραγγελιών, υλικών γραφείου και προμηθειών
- Συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα για εύρυθμη επικοινωνία και ροή εργασιών