Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

05/09/2025

Διαχείριση διανομών και υποστήριξη πελατών

Logistics - Αποθήκη - Μεταφορές

Πόλη ΚΡΥΟΝΕΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ, ΕΠΑΣ-ΕΠΑΛ, ΙΕΚ, ΤΕΙ, ΑΕΙ

Περιγραφή

Κατά την περίοδο αυξημένης δραστηριότητας:

Είναι υπεύθυνος για επίβλεψη και τον συντονισμό της αποτελεσματικής διακίνησης των εμπορευμάτων  από την αποθήκη στον προβλεπόμενο προορισμό τους, διασφαλίζοντας έγκαιρες και ακριβείς παραδόσεις. Αυτό περιλαμβάνει τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας και  την επικοινωνία με τους πελάτες.

Είναι ο σύνδεσμος μεταξύ της αποθήκης, του συνεργάτη της διανομής και του Πελάτη.

Διασφαλίζει ότι τα εμπορεύματα  παραδίδονται εγκαίρως και σε καλή κατάσταση.

Διασφαλίζει την έγκαιρη  επιστροφή των μη παρεληφθέντων παραδόσεων.

Αναλυτικότερα:

Συντονίζει τις  αποστολές, παρακολουθεί την παραλαβή  των αποστολών, ελέγχει τα    χρονοδιαγράμματα  και τα κόστη των αποστολών. 

Απαντά σε ερωτήματα των πελατών, αντιμετωπίζει τα  προβλήματα και διασφαλίζει την έγκαιρη παράδοση των εμπορευμάτων. Επικοινωνεί  με τους πελάτες, καταγράφει και επιλύει  τα προβλήματα στις παραδόσεις.

Συνεργάζεται  με τις συνεργαζόμενες εταιρείες  της διανομής, ελέγχει την  πιστή τήρηση των σχετικών συμβάσεων. 

Προετοιμάζει τις αναφορές σχετικά με, την κατάσταση των  αποστολών, τις αστοχίες, τις καθυστερήσεις,  τις καταστροφές, τις ελλείψεις, την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων  και άλλα σχετικά δεδομένα. 

Κατά την περίοδο μειωμένης δραστηριότητας: Υποστηρίζει το τμήμα της Εξυπηρέτησης των πελατών στην  διαχείριση και επεξεργασία ερωτημάτων των  πελατών, στην διαχείριση και ενημέρωση του CRM συστήματος της Εταιρείας.

 Εκπαίδευση:

Πτυχίο πανεπιστημίου στη διοίκηση επιχειρήσεων, τη διαχείριση logistics ή τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας.

 

Απαραίτητα Προσόντα

Δεξιότητες και Προσόντα:

 Επικοινωνία: Άριστες δεξιότητες προφορικής και γραπτής επικοινωνίας για την αλληλεπίδραση με τα ενδιαφερόμενα μέρη. 

Οργανωτικές Δεξιότητες: Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών, ιεράρχησης προτεραιοτήτων έργων και τήρησης λεπτομερών αρχείων.

Επίλυση προβλημάτων: Αναλυτικές δεξιότητες για τον εντοπισμό και την επίλυση προβλημάτων στην αλυσίδα εφοδιασμού.

Διαχείριση Χρόνου: Ικανότητα τήρησης προθεσμιών και αποτελεσματικής διαχείρισης χρονοδιαγραμμάτων.

Τεχνικές Δεξιότητες: Άριστη γνώση χρήσης λογισμικού και συστημάτων logistics.

Εξυπηρέτηση Πελατών: Ισχυρές δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών για την αλληλεπίδραση με τους πελάτες και την επίλυση προβλημάτων.

Εμπειρία: Προηγούμενη εμπειρία σε τομείς όπως η διανομή, η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας ή σε συναφείς τομείς.

Η θέση Αναφέρεται στον Διευθυντή Πωλήσεων.

Παροχές

Εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον 

Ιδιωτική Ασφάλιση

Συνεχής εκπαίδευση

ικανοποιητικές αποδοχές