Πρωτοπορώντας τα τελευταία 45 χρόνια, ο Όμιλος Mitsis είναι η μεγαλύτερη ιδιόκτητη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα, καθοδηγούμενος από την πελατοκεντρική του φιλοσοφία, την οικογενειακή φροντίδα και την αυθεντική ελληνική του ταυτότητα.
Με 24 ξενοδοχεία, 8,000 δωμάτια και πάνω από 5,000 εργαζόμενους σε 9 προορισμούς σε όλη την Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αθήνα, τον Πειραιά, την Κέρκυρα, την Κρήτη, τα Καμένα Βούρλα, την Κω, τη Ρόδο, την Σαντορίνη και τη Χαλκιδική, ο Όμιλος προσφέρει ένα πλούσιο μείγμα φιλοξενίας με εξαιρετικές υπηρεσίες, μοναδικές τοποθεσίες, άψογες εγκαταστάσεις, εκλεπτυσμένη γαστρονομία και ένα ευρύ φάσμα επιλογών και εμπειριών στους πελάτες του.
Μέσα από ένα οικογενειακό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας μεταμορφώνουμε κάθε επισκέπτη μας σε επίτιμο φιλοξενούμενο, προσφέροντας αξέχαστες αναμνήσεις ζωής!
Στο πλαίσιο της στρατηγικής του επέκτασης, ο Όμιλος Mitsis ενισχύει την παρουσία του στη Χαλκιδική με νέο ξενοδοχείο στην Ολυμπιάδα και αναζητά:
Sales Manager
Περιοχή: Ολυμπιάδα, Χαλκιδική
Τύπος Απασχόλησης: Αορίστου/Πλήρης
Σκοπός
Σκοπός της θέσης είναι η πλήρης ικανοποίηση των φιλοξενούμενών μας και η διασφάλιση παροχής ποιοτικών υπηρεσιών. Παράλληλα, στοχεύει στην επίτευξη των οικονομικών στόχων σύμφωνα με το προβλεπόμενο budget, μέσα από την ανάπτυξη και εφαρμογή της στρατηγικής πωλήσεων, την αποτελεσματική παρουσίαση του ξενοδοχείου στα δυναμικά κανάλια διανομής και στους Tour Operators και τη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας του τμήματος κρατήσεων. Επιπλέον, περιλαμβάνει τον συντονισμό, την οργάνωση και τον έλεγχο της τήρησης των διαδικασιών, όπως ορίζονται στο Εγχειρίδιο Λειτουργικών Προτύπων (SOPs).
Αρμοδιότητες
- Σχεδιάζει και υλοποιεί το ετήσιο πλάνο πωλήσεων του ξενοδοχείου σε εναρμόνιση με τη στρατηγική πωλήσεων του Ομίλου Mitsis.
- Καθορίζει, παρακολουθεί και επιτυγχάνει στόχους πληρότητας, ADR και RevPAR.
- Αναλύει την αγορά και τον ανταγωνισμό για την αναγνώριση νέων επιχειρηματικών ευκαιριών.
- Διατηρεί και αναπτύσσει συνεργασίες με tour operators, ταξιδιωτικά γραφεία, εταιρικούς πελάτες και λογαριασμούς MICE.
- Συντονίζει ενέργειες με το Τμήμα Πωλήσεων του Ομίλου.
- Εκπροσωπεί το ξενοδοχείο σε εκθέσεις, workshops, sales calls και events δικτύωσης.
- Βελτιστοποιεί την απόδοση των OTA καναλιών και της επίσημης ιστοσελίδας του ξενοδοχείου.
- Αυξάνει τις απευθείας κρατήσεις μέσω στοχευμένων ενεργειών.
- Διενεργεί τακτικούς ελέγχους αναφορών πωλήσεων, προβλέψεων και ενημερώσεων budget.
- Αναλύει KPIs και προτείνει διορθωτικές ενέργειες όπου απαιτείται.
- Συνεργάζεται με το Τμήμα Marketing για δημιουργία και υλοποίηση προωθητικών ενεργειών.
- Συντονίζει με F&B, Rooms Division και Events για προσαρμογή προϊόντων και εμπειριών στις ανάγκες της αγοράς.