Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

24/04/2025

IT Support Specialist

Πληροφορική - Προγραμματιστές

Πόλη ΜΟΣΧΑΤΟ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΙΕΚ, ΤΕΙ

Περιγραφή

Η Coffee Lab ξεκίνησε το ταξίδι της από την Χαλκίδα το 2009, είναι η πρώτη αλυσίδα street coffee που εφαρμόζει ολοκληρωτικά το concept του 3rd wave coffee και που προσφέρει αποκλειστικά single origin ποικιλίες καφέ από Βραζιλία, Γουατεμάλα, Κένυα και Αιθιοπία.

Η ομάδα της Coffee Lab παρακολουθεί τον καφέ από την καλλιέργεια ακολουθώντας τις αρχές του (direct trade), ενισχύοντας τη βιώσιμη καλλιέργεια και τις δίκαιες συνθήκες εργασίας. Έτσι, εξασφαλίζει το full traceability και γνωρίζει όλα τα ιδιαίτερα γευστικά χαρακτηριστικά κάθε σοδειάς. Με αυτόν τον τρόπο, η ποιότητα έγινε η βάση της επιτυχίας των Coffee Lab που απέκτησαν αμέσως πιστούς φίλους. Σήμερα, περισσότερα από 180 καταστήματα βρίσκονται παντού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό σε συνολικά 10 χώρες.

Στο πλαίσιο της συνεχούς εξέλιξης μας, αναζητούμε τον κατάλληλο υποψήφιο για τη στελέχωση της θέσης IT Support Specialist

Κύριες Ευθύνες:

  • Παροχή τεχνικής υποστήριξης σε χρήστες, επιλύοντας αποτελεσματικά θέματα υλικού και λογισμικού
  • Εγκατάσταση, συντήρηση και troubleshooting hardware & software
  • Υποστήριξη σε θέματα δικτύου, εκτυπωτών και περιφερειακών
  • Εκτέλεση τακτικών ενημερώσεων, αντιγράφων ασφαλείας και συντήρηση στα συστήματα Πληροφορικής για εξασφάλιση ομαλής λειτουργίας.
  • Πραγματοποίηση τακτικής συντήρησης και ενημερώσεων σε συσκευές τελικών χρηστών.
  • Δημιουργία λογαριασμών, δικαιωμάτων πρόσβασης και εγκατάσταση εξοπλισμού για νέους υπαλλήλους.
  • Διαχείριση και συντήρηση αποθέματος εξοπλισμού, λογισμικού και άδειας χρήσης Πληροφορικής.
  • Παρακολούθηση, διαχείριση και αντιμετώπιση προβλημάτων σε περιβάλλοντα συνεργασίας στο cloud, όπως Google Workspace.
  • Συνεργασία με άλλα τμήματα για την υλοποίηση λύσεων και τη βελτιστοποίηση διαδικασιών.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο Πληροφορικής ή σχετικό αντικείμενο
  • Προϋπηρεσία από 1 έως 2 χρόνια σε υποστήριξη IT Support ή Helpdesk είναι επιπρόσθετο προσόν.
  • Βασικές γνώσεις δικτύων
  •  Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας.
  • Ισχυρές οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες.
  • Ισχυρή κατανόηση συστημάτων υπολογιστών, ενσύρματων και ασύρματων δικτύων και εφαρμογών λογισμικού.
  • Καλή γνώση online ασφαλείας και αρχών προστασίας δεδομένων.
  • Ικανότητες επικοινωνίας και επίλυσης προβλημάτων
  • Σχετικές πιστοποιήσεις (π.χ. CompTIA A+, ITIL) αποτελούν επιπλέον πλεονέκτημα.

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Μεγάλες δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης
  • Συνεχής εκπαίδευση