Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

04/11/2025

Υπάλληλος Ασφαλιστικού Γραφείου - Υπάλληλος Γραφείου

Ασφαλιστικά - Real Estate

Πόλη ΛΑΡΙΣΑ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Η εταιρία ασφαλιστικής διαμεσολάβησης INSURANCE CENTER Ε.Ε., αναζητά υπάλληλο για να ενταχθεί στην ομάδα της.

Κύρια καθήκοντα και αρμοδιότητες:

  • Εξυπηρέτηση πελατολογίου (Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας )
  • Δημιουργία & follow up προσφορών
  • Καταχωρήσεις αιτήσεων & παρακολούθηση έκδοσης ασφαλιστηρίων
  • Ενημερώσεις πελατών & επικοινωνία σχετικά με τις ανανεώσεις - παρακολούθηση ανανεώσεων & υπολοίπων
  • Εργασίες back office
  • Τήρηση αρχείου
  • Επικοινωνία με ασφαλιστικές εταιρίες για ορθή διαχείριση ασφαλιστικών εργασιών
  • Σύνταξη και αποστολή προσφορών προς πελάτες και συνεργάτες
  • Καταχώρηση και ενημέρωση εγγράφων σε αρχεία Excel και Word
  • Συνεργασία και επικοινωνία με όλα τα μέλη της επιχείρησης για τη σωστή ροή πληροφοριών

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πολύ καλή γνώση Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
  • Οργανωτικότητα, υπευθυνότητα και ακρίβεια
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες και επαγγελματική συμπεριφορά
  • Ικανότητα διαχείρισης εργασιών ταυτόχρονα, με προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Διαπραγματευτική ικανότητα με ικανότητα επίλυσης προβλημάτων

Επιθυμητά προσόντα:

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση υπάλληλου γραφείου - θέση στον Ασφαλιστικό χώρο
  • Εξοικείωση με την Αγγλική γλώσσα (προφορικός λόγος)
  • Πιστοποίηση Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή (θα θεωρηθεί ως επιπλέον προσόν)

Παροχές

  • Πλήρης απασχόληση (8ωρη εργασία) σε σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον
  • Σταθερές συνθήκες εργασίας και προοπτικές εξέλιξης
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, ανάλογο προσόντων και εμπειρίας