Δικηγορική Εταιρεία με έδρα το κέντρο της Αθήνας
επιθυμεί να εντάξει στο ανθρώπινο δυναμικό της υπάλληλο γραμματειακής/διοικητικής υποστήριξης, με καθήκοντα που εκτείνονται και σε τομείς βασικής λογιστικής
παρακολούθησης και διαχειριστικής μέριμνας.
Κύριες αρμοδιότητες:
- Υποδοχή και
εξυπηρέτηση πελατών, διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικής
αλληλογραφίας
- Οργάνωση και αρχειοθέτηση έντυπων ψηφιακών εγγράφων
- Διαχείριση ραντεβού και ημερολογίου συναντήσεων των δικηγόρων
- Έκδοση και
καταχώριση παραστατικών, παρακολούθηση βασικών οικονομικών κινήσεων
- Υποστήριξη της διοίκησης σε θέματα καθημερινής λειτουργίας