Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

15/05/2025

Υπάλληλος διοικητικής υποστήριξης

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Δικηγορική Εταιρεία με έδρα το κέντρο της Αθήνας επιθυμεί να εντάξει στο ανθρώπινο δυναμικό της υπάλληλο γραμματειακής/διοικητικής υποστήριξης, με καθήκοντα που εκτείνονται και σε τομείς βασικής λογιστικής παρακολούθησης και διαχειριστικής μέριμνας.

Κύριες αρμοδιότητες: 

  • Υποδοχή και εξυπηρέτηση πελατών, διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
  • Οργάνωση και αρχειοθέτηση έντυπων ψηφιακών εγγράφων
  • Διαχείριση ραντεβού και ημερολογίου συναντήσεων των δικηγόρων
  • Έκδοση και καταχώριση παραστατικών, παρακολούθηση βασικών οικονομικών κινήσεων
  • Υποστήριξη της διοίκησης σε θέματα καθημερινής λειτουργίας

Απαραίτητα Προσόντα

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση γραμματειακής ή διοικητικής υποστήριξης 
  • Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ και εφαρμογών MS Office (ιδίως Word & Excel) 
  • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά) 
  • Ικανότητα οργάνωσης, συνέπεια, επαγγελματική συμπεριφορά και εχεμύθεια 

Επιθυμητά προσόντα: 

  • Γνώση τιμολόγησης και βασικών λογιστικών διαδικασιών 
  • Εμπειρία σε νομικό ή συμβουλευτικό περιβάλλον θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, αναλόγως προσόντων και εμπειρίας 
  • Συστηματική υποστήριξη και ομαδικό περιβάλλον εργασίας 
  • Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης εντός της εταιρείας