Εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο της διαχείρισης ακινήτων για οικονομικά και νομικά θέματα ζητεί υπάλληλο γραμματειακής υποστήριξης, με ωράριο 09.00 π.μ. – 15.30 μ.μ.
Περιγραφή θέσης:
Ο υποψήφιος θα αναλάβει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Γραμματειακή υποστήριξη
- Γενικές διοικητικές εργασίες
- Οργάνωση και διαχείριση αρχείων
- Συνεργασία και επικοινωνία με τα τμήματα της εταιρίας για τη διεκπεραίωση υποθέσεων
- Επαφή με πελάτες
- Διαχείριση εισερχομένων/εξερχομένων κλήσεων