Η εταιρεία Break-Even Consulting αποτελεί μια κορυφαία τεχνική μελετητική εταιρεία, με υψηλή επιστημονική επάρκεια και καταρτισμένο στελεχιακό δυναμικό. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στην παροχή συμβουλευτικών και μελετητικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας σε επιχειρήσεις, οργανισμούς και σε φορείς του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα. Παράλληλα έχει αναπτύξει και διατηρεί έναν σταθερό δίαυλο επικοινωνίας με τα μεγαλύτερα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της χώρας. Οι υπηρεσίες της επικεντρώνονται στην παροχή συμβουλευτικής στον τομέα του περιβάλλοντος, της διαχείρισης αποβλήτων και των υδάτινων πόρων. Επίσης, ειδικεύεται στην ανάπτυξη δράσεων μεταφοράς τεχνολογίας, την υποστήριξη της επιχειρηματικότητας εντάσεως γνώσης, καθώς και τη διαχείριση της καινοτομίας. Στο πλαίσιο στελέχωσης του Εμπορικού της Τμήματος, η εταιρία Break-Even Consulting αναζητεί Υπάλληλο Γραφείου, για πενθήμερη εργασία μερικής απασχόλησης (5ωρη εργασία).
Κύριες αρμοδιότητες:
- Διοικητική Υποστήριξη και συμμετοχή στις διαδικασίες του Εμπορικού Τμήματος
- Οργάνωση και διαχείριση των αρχείων του γραφείου (έντυπων και ηλεκτρονικών)
- Διαχείριση εισερχομένων-εξερχομένων κλήσεων και emails • Επικοινωνία με πελάτες και οργάνωση συναντήσεων
- Οργάνωση διαδικασιών των επαγγελματικών ταξιδιών (κρατήσεις εισιτηρίων, διαμονή)
- Ενημέρωση και ανάπτυξη πελατολογίου
- Έκδοση τιμολογίων
- Τήρηση και ενημέρωση του φυσικού και ηλεκτρονικού αρχείου
- Οργάνωση γραφείου και διαχείριση αναλώσιμων υλικών
- Επιμέλεια διαδικασιών του Τμήματος
- Διαχείριση ενημερωτικού υλικού του Τμήματος
- Δακτυλογράφηση υπηρεσιακών κειμένων και καταγραφή πρακτικών συνεδρίου
- Παρακολούθηση και αποδελτίωση μέσω ενημέρωσης