Η εταιρεία catering Different & Different αναζητά υποψήφιο/α για τη στελέχωση θέσης με κύριες αρμοδιότητες:
- Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου και γραμματειακή υποστήριξη
- Υποστήριξη στις καθημερινές εργασίες εξυπηρέτησης εταιρειών στο πλαίσιο εταιρικής σίτισης
- Συμμετοχή στην οργάνωση και υποστήριξη ιδιωτικών και εταιρικών εκδηλώσεων
- Διαχείριση παραγγελιών και επικοινωνία με προμηθευτές (λήψη, αποστολή, παρακολούθηση και επιβεβαίωση παραδόσεων παραγγελιών, διαχείριση ελλείψεων).
Πενθήμερη εργασία 09.00 - 17.00.
Καθημερινή παροχή μεσημεριανού γεύματος.