Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

19/09/2025

Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΤΕΙ, ΑΕΙ

Περιγραφή

Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης ΠΕΡΓΑΜΗΝΗ Κ.Δ.Β.Μ. Α.Ε. προτίθεται να προχωρήσει άμεσα σε πρόσληψη 2 ατόμων, για την κάλυψη της θέσης εργασίας Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης στην Αθήνα.

Ωράριο εργασίας:

Πρωινή απασχόληση με ωράριο 09.00-17.30. 

Βασικά Καθήκοντα και Αρμοδιότητες

  • Γραμματειακή στήριξη των λειτουργιών της δομής
  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου, τηλεφωνική επικοινωνία με καταρτιζόμενους, εκπαιδευτές και συνεργάτες, παροχή πληροφοριών σε ενδιαφερόμενους
  • Γραμματειακή στήριξη, εποπτεία και παρακολούθηση της εύρυθμης της εύρυθμης υλοποίησης των προγραμμάτων κατάρτισης (παρουσίες, διεξαγωγή μαθημάτων, έντυπα, εξοπλισμός) που διεξάγονται δια ζώσης
  • Διοικητική υποστήριξη προγραμμάτων τηλεκατάρτισης: παρακολούθηση της διεξαγωγής των ηλεκτρονικών μαθημάτων, έκδοση αναφορών/reports ηλεκτρονικών μαθημάτων, καταγραφή απουσιών/παρουσιών καταρτιζόμενων σε τηλεδιασκέψεις/μαθήματα, διαχείριση και αρχειοθέτηση αναφορών κ.ά.
  • Διαχείριση αλληλογραφίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την αποστολή και παραλαβή εγγράφων συμμετεχόντων (καταρτιζόμενοι και εκπαιδευτές)
  • Υποστήριξη / Εξυπηρέτηση εκπαιδευτών και εκπαιδευομένων (Help desk) σε θέματα χρήσης / πρόσβασης σε πλατφόρμα τηλεκατάρτισης (e-learning)
  • Καταχώριση στοιχείων των προγραμμάτων στο μηχανογραφικό σύστημα της εταιρείας

Απαραίτητα προσόντα

  • Διαχρονική δυνατότητα εργασίας σε απογευματινό ωράριο τουλάχιστον 16.30 -22.00 και σε πενθήμερη βάση
  • Πτυχίο Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΑΕΙ – ΤΕΙ)
  • Άριστη γνώση χρήσης των εφαρμογών γραφείου (Ms Office) και διαδικτύου

Θα συνεκτιμηθούν:

  • Εργασιακή εμπειρία
  • Εμπειρία στη χρήση E.R.P.
  • Εμπειρία στη χρήση εφαρμογών τηλεδιάσκεψης και ηλεκτρονικής πλατφόρμας
  • Τα βιογραφικά θα πρέπει να υποβάλλονται στην Ελληνική Γλώσσα, σε μορφή pdf.