Η ICAP Employment Solutions, εκ μέρους πελάτη της, κορυφαίου παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας, αναζητά άτομο για το ρόλου του Customer Operations Back Office Supervisor.
Αν επιθυμείτε να ενταχθείτε σε ένα δυναμικό εργασιακό περιβάλλον με συνεχή ανάπτυξη, υποβάλετε τώρα την αίτησή σας και γίνετε μέλος της ομάδας τους!
Αρμοδιότητες:
- Εποπτεία και συντονισμός των δραστηριοτήτων της ομάδας back office, συμπεριλαμβανομένης της κατανομής εργασιών, της παρακολούθησης της απόδοσης και της καθοδήγησης.
- Παροχή καθοδήγησης, ανατροφοδότησης και υποστήριξης στους υπαλλήλους.
- Ορισμός και παρακολούθηση μετρήσεων φόρτου εργασίας και παραγωγικότητας (productivity metrics) για όλα τα μέλη της ομάδας, με σκοπό τη διατήρηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας.
- Συνεργασία με άλλα τμήματα για την επίλυση κλιμακούμενων ζητημάτων και τη βελτίωση των διαδικασιών πελατών.
- Ανάπτυξη και εφαρμογή τυποποιημένων διαδικασιών λειτουργίας (SOPs) και διασφάλιση της συμμόρφωσης με τις εσωτερικές πολιτικές.
- Προσδιορισμός σημείων βελτίωσης για τον βελτιστοποίηση των λειτουργιών και τη μείωση των σφαλμάτων.
- Προετοιμασία τακτικών αναφορών σχετικά με την απόδοση της ομάδας, καθορισμός λειτουργικών KPI και συμπεριφοράς πελατών.
- Υποστήριξη της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης των μελών της ομάδας, για τη διασφάλιση της παροχής υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.
- Λειτουργία ως σημείο επαφής για ελέγχους και διασφάλιση της σωστής τεκμηρίωσης και τήρησης αρχείων.
- Παρακολούθηση ελέγχων για τη διασφάλιση της ποιότητας.
- Απάντηση σε μηνύματα/ αιτήματα/ παράπονα πελατών μέσω email, τηλεφώνου ή εσωτερικών συστημάτων με επαγγελματικό και έγκαιρο τρόπο.
- Εξυπηρέτηση ψηφιακών αιτημάτων πελατών.
- Τήρηση των εταιρικών προτύπων και των απαιτήσεων συμμόρφωσης.