Τεχνική εταιρεία ζητά Υπάλληλο γραφείου για την διαχείριση στόλου οχημάτων.
🔧 Κύριες Αρμοδιότητες:
- Παρακολούθηση
και ενημέρωση του μητρώου στόλου (τεχνικά στοιχεία, ΚΤΕΟ, ασφάλειες, τέλη
κυκλοφορίας, προγραμματισμός των service)
- Καθημερινή
επικοινωνία με συνεργάτες της εταιρείας όπως : ηλεκτρολόγοι, καταμετρητές,
συνεργεία, ασφαλιστικές εταιρείες και προμηθευτές ανταλλακτικών
- Καθημερινή
καταχώριση και επεξεργασία δεδομένων σχετικά με την κίνηση και τη
συντήρηση των οχημάτων.
- Έλεγχος
κόστους και σύνταξη σχετικών αναφορών προς το Τμήμα Διαχείρισης Έργων
- Υποστήριξη
και ενημέρωση του ευρύτερου τμήματος σε διοικητικά και οργανωτικά
καθήκοντα.