Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

05/10/2023

Asst. Room Division Manager

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ)

Περιγραφή

Πρωτοπορώντας τα τελευταία 45 χρόνια, ο Όμιλος Mitsis Hotels είναι η μεγαλύτερη ιδιόκτητη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα, καθοδηγούμενος από την πελατοκεντρική του φιλοσοφία, την οικογενειακή φροντίδα και την αυθεντική ελληνική του ταυτότητα. Με 20 ξενοδοχεία στο δυναμικό του, στην Αθήνα, την Κρήτη, τα Καμένα Βούρλα, την Κω και τη Ρόδο, ο Όμιλος προσφέρει ένα πλούσιο μείγμα φιλοξενίας με εξαιρετικές υπηρεσίες, μοναδικές τοποθεσίες, άψογες εγκαταστάσεις, εκλεπτυσμένη γαστρονομία και ένα ευρύ φάσμα επιλογών για τους και εμπειριών στους πελάτες του.

Ο σκοπός μας είναι να μεταμορφώνουμε κάθε επισκέπτη σε επίτιμο φιλοξενούμενο προσφέροντας μία αξέχαστες αναμνήσεις για μια ζωή, σε αυτό ο καθένας από εμάς συνεισφέρει για να το επιτύχουμε σε ένα μοναδικό περιβάλλον εργασίας!

Ποια είναι η πρόκληση…

Το 5* ξενοδοχεία μας στην Κρήτη Laguna Resort & Spa αναζητεί
Laguna Resort & Spa | Κρήτη | Mitsis Hotels

Asst. Room Division Manager

για την στελέχωση της ομάδας του σε ένα μοναδικό περιβάλλον.

Εάν έχεις ομαδικό πνεύμα και ενθουσιασμό για την εξυπηρέτηση πελατών, θα χαρούμε πολύ να γίνεις μέλος της ομάδας μας!

Αρμοδιότητες:

Επικουρικά στον ρόλο του RDM, είναι υπεύθυνος/η για την εύρυθμη λειτουργία των τμημάτων ευθύνης του, τη διατήρηση του υψηλού επιπέδου παρεχόμενων υπηρεσιών, τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, το συντονισμό, την οργάνωση και τον έλεγχο της τήρησης των διαδικασιών, όπως περιγράφονται στο σχετικό Εγχειρίδιο Λειτουργικών Προτύπων (SOPs). Πιο συγκεκριμένα:
• Διαδικασία allocation.
• Προετοιμασία λειτουργίας τμήματος Υποδοχής.
• Διαδικασία άφιξης και αναχώρησης πελατών (Check In & Check Out).
• Προετοιμασία λειτουργίας συστήματος κρατήσεων.
• Διαχείριση αιτημάτων πελατών, καταχώρηση και τιμολόγηση κρατήσεων.
• Διαδικασίες ανοίγματος και κλεισίματος τμήματος Συντήρησης & Κήπων (Έναρξη & Λήξη Περιόδου).
• Συμμετέχει στην διαμόρφωση των στόχων των τμημάτων ευθύνης του βάσει του καθορισμένου ετήσιου προϋπολογισμού και τα πρότυπα ποιότητας.
• Φροντίζει για τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων.
• Ελέγχει το περιεχόμενο των Tour Operator brochures κι επικοινωνεί́ τακτικά́ με τους Tour Operators για την ανανέωσή τους.
• Υλοποιεί́ το μηνιαίο πλάνο διαχείρισης των Social Media, επιβλέπει και ανταποκρίνεται στα OnLine Review των πελατών.
• Συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία στελέχωσης των θέσεων εργασίας του Ξενοδοχείου, σύμφωνα με την εταιρική πολιτική και τις αξίες του Ομίλου.
• Παρακολουθεί την πορεία απόδοσης του προσωπικού, την επαγγελματική παρουσία και συμπεριφορά τους, αξιολογεί, καθοδηγεί και διαμορφώνει πλάνο ανάπτυξης των εργαζομένων βάσει εκπαιδευτικών αναγκών.

Απαραίτητα Προσόντα

• Εμπειρία 5 έτη min σε τμήμα Υποδοχής ή/και Κρατήσεων – 2 έτη min σε θέση ευθύνης.
• Επιθυμητή εμπειρία στον Όμιλο.
• Τουριστική εκπαίδευση.
• Ξένες γλώσσες: Αγγλικά: Άριστη γνώση (προφορικών & γραπτών)
• 2η ξένη γλώσσα: Πολύ καλή γνώση προφορικών & γραπτών 2ης γλώσσας (γερμανικά, γαλλικά,
• ιταλικά, ρωσικά, πολωνικά).
• 3η ξένη γλώσσα: Καλή γνώση προφορικών
• Η/Υ: Άριστη γνώση MS Office, Πολύ καλή γνώση Protel.

Δεξιότητες:

• Επικοινωνία, αντίληψη & διορατικότητα
• Ταχύτητα & μεθοδικότητα
• Προσοχή στη λεπτομέρεια & την ποιότητα
• Προσαρμοστικότητα & αντοχή στην πίεση
• Συνεργασία & Ομαδικότητα
• Ενσυναίσθηση
• Επαγγελματισμός, Αξιοπιστία & Υπευθυνότητα
• Διάθεση ανάπτυξης & εξέλιξης
• Διοικητικές ικανότητες - Διαχείριση ομάδας
• Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και την επίτευξη στόχων - Διαχείριση έργου
• Επίλυση & διαχείριση προβλημάτων
• Ανάληψη πρωτοβουλίας & καινοτομία

Παροχές

• Θεωρητική και πρακτική ξενοδοχειακή εκπαίδευση
• Διαμονή μονόκλινη ή με συγκατοίκηση
• Πλήρης Διατροφή
• Καθημερινή μεταφορά προς την εργασία

Δημιούργησε την δική σου επαγγελματική ιστορία #createyourcareerstory και γίνε μέλος μιας ομάδας 4500 μελών στα Mitsis Hotels!