Η θέση αφορά υπάλληλο γραφείου για διοικητική υποστήριξη των λειτουργιών ενός Διαπιστευμένου Φορέα Πιστοποίησης και Εκπαίδευσης με παρουσία σε 15+ χώρες. Συγκεκριμένα θα παρέχει υποστήριξη στο Τμήμα Πιστοποίησης και Εκπαίδευσης βοηθώντας την ανάπτυξη του Οργανισμού.
Συγκεκριμένα η θέση θα έχει τις κάτωθι αρμοδιότητες:
- Επικοινωνία με υφιστάμενους και πιθανούς πελάτες για διευκρινήσεις και εκκρεμότητες στη διαδικασία.
- Συντονισμός με επιθεωρητές και εισηγητές σεμιναρίων
- Έκδοση πιστοποιητικών πελατών
- Άνοιγμα και κλείσιμο φακέλων πελατών
- Συμμετοχή στον προγραμματισμό επιθεωρήσεων
- Λοιπές εργασίες γραφείου
- Κατάρτιση report στους υπευθύνους Τμημάτων
- Έκδοση προτιμολογίων
- Δημιουργία παρουσιάσεων σε συνεργασία με εισηγητές