Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

17/09/2025

Υπάλληλος Εμπορικής Διαχείρισης - Τιμολόγησης

Λογιστήριο - Οικονομική Διεύθυνση

Πόλη ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΙΕΚ, ΤΕΙ, ΑΕΙ

Περιγραφή

Η εταιρεία Νικήτας Κόθρος ΑΕΕ, εισαγωγική εταιρεία ανταλλακτικών επαγγελματικών οχημάτων, αναζητά έναν δυναμικό και οργανωτικό υπάλληλο τιμολόγησης, καταχώρησης  αγορών & διαχείρισης επιστροφών για να ενταχθεί στην ομάδα. 

Ο υπάλληλος τιμολόγησης, καταχώρησης αγορών &  διαχείρισης επιστροφών είναι υπεύθυνος για την ακριβή και έγκαιρη τιμολόγηση, την καταχώρηση των αγορών, τη διαχείριση των επιστροφών εμπορευμάτων από τους πελάτες και την καταγραφή των claims. 

Αρμοδιότητες

  • Έκδοση τιμολογίων και πιστωτικών σημειωμάτων μέσω του SOFT1, ERP της εταιρείας, με ακρίβεια και σύμφωνα με τις εταιρικές πολιτικές.
  • Καταχώρηση αγορών στο σύστημα ERP της εταιρείας.
  • Διαχείριση των επιστροφών εμπορευμάτων από τους πελάτες, συμπεριλαμβανομένης της επιθεώρησης, της καταγραφής και της διεκπεραίωσης των επιστροφών σε συνεργασία με το τμήμα εισαγωγών & το τμήμα logistics.
  • Παρακολούθηση των claims προς τους προμηθευτές.
  • Επικοινωνία με πελάτες και προμηθευτές για την επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με τιμολόγια, αγορές και επιστροφές.
  • Διατήρηση αρχείου τιμολογίων, αγορών και επιστροφών.
  • Συνεργασία με το λογιστήριο.
  • Υποστήριξη σε άλλες διοικητικές εργασίες, όπως απαιτείται.

Επιθυμητά Προσόντα

  • Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ Οικονομικής ή Λογιστικής κατεύθυνσης.
  • Γνώση λογιστικών αρχών.
  • Εμπειρία σε χρήση ERP συστήματος soft1.
  • Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση (τιμολόγηση, καταχώρηση αγορών, διαχείριση επιστροφών).
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και προγραμμάτων Microsoft Office (Word, Excel).
  • Εξοικείωση με τη χρήση συστημάτων ERP, κατά προτίμηση Soft1.
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα συνεργασίας.
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια και ακρίβεια.
  • Οργανωτικές ικανότητες και ικανότητα διαχείρισης χρόνου.

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Πλήρης ασφάλιση.
  • Ιδιωτική ασφάλιση
  • Ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης.
  • Σύγχρονο και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον.
  • Ωράριο: 8πμ - 5μμ.
  • Εάν πιστεύετε ότι διαθέτετε τα απαραίτητα προσόντα και επιθυμείτε να γίνετε μέλος μιας δυναμικής ομάδας, στείλτε μας το βιογραφικό σας σημείωμα και μια συνοδευτική επιστολή.