Ο Λογιστής αποτελεί βασικό κρίκο στη λειτουργία της εταιρείας, διασφαλίζοντας την ορθή οικονομική εικόνα μέσω της τήρησης και ενημέρωσης των λογιστικών βιβλίων.
Οι κύριες αρμοδιότητές του περιλαμβάνουν:
- Καταχώρηση, έλεγχο και συμφωνία συναλλαγών (τράπεζες, πελάτες, προμηθευτές).
- Έκδοση παραστατικών σε συνεργασία με τους project managers.
- Δημιουργία μηνιαίων οικονομικών αναφορών (reports).
- Διασφάλιση ορθής ταμειακής ροής (cash flow).
- Συνεργασία και επικοινωνία με το εξωτερικό λογιστήριο.
Ο ρόλος απαιτεί επικοινωνία με διάφορα επίπεδα προσωπικού, ικανότητα ανεξάρτητης σκέψης και επίλυσης προβλημάτων, καθώς και επαγγελματισμό και προσαρμοστικότητα.