Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

16/10/2025

Administrative Office Assistant | Υπεύθυνη Τμήματος Γραμματειακής Υποστήριξης

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΝΕΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΑ & ΜΟΥΔΑΝΙΑ | ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΕΠΑΣ-ΕΠΑΛ, ΙΕΚ, ΤΕΙ, ΑΕΙ

Περιγραφή

Είσαι επικοινωνιακός/ή και μπορείς να εργαστείς σε γρήγορους ρυθμούς;

Τώρα, σου δίνεται η ευκαιρία να εργαστείς στην RE/MAX Metron (τμήμα διαχείρισης πολυκατοικιών), το μεγαλύτερο δίκτυο μεσιτικών υπηρεσιών στον κόσμο!

Η Metron Group , η μεγαλύτερη εταιρία μεσιτικών υπηρεσιών & διαχείρισης ακινήτων (property managment) με 4 γραφεία στη Χαλκιδική (Νέα Μουδανιά, Νέα Καλλικράτεια, Καλλιθέα και Νικήτη) και ένα από τα καλύτερα γραφεία της RE/MAX Hellas, αναζητά άτομο που θα καλύψει τη θέση του/της Υπεύθυνου/ης Τμήματος Γραμματειακής Υποστήριξης Διαχείρισης Ακινήτων (Property Management Administrative Office Assistant).

Η εργασία αφορά πλήρη απασχόληση και o τόπος εργασίας είναι στη Νέα Καλλικράτεια και στα Νέα Μουδανιά Χαλκιδικής.

Οι αρμοδιότητες της Administrative Office Assistant θα είναι να:

  • Οργανώνει το τμήμα γραμματειακής υποστήριξης (front office, έγγραφα, εισερχόμενα γραφείου)
  • Οργανώνει όλες τις διαδικασίες διαχείρισης ακινήτων & πολυκατοικιών
  • Αναζητά συνεχώς διαφορετικές και εναλλακτικές διαδικασίες με σκοπό την δημιουργία ενός πιο αποτελεσματικού και αποδοτικού συστήματος διαχείρισης
  • Συντονίζει την ομάδα συνεργατών του γραφείου (ημερολόγιο συναντήσεων, παροχή εγγράφων, κ.α. )
  • Συνεργάζεται και διαχειρίζεται αποτελεσματικά με όλους τους ήδη ενεργούς συνεργάτες
  • Παρακολουθεί όλες τις συναντήσεις, συνέδρια, εκπαιδεύσεις και άλλες εκδηλώσεις του γραφείου• Οργανώνει το τμήμα γραμματειακής υποστήριξης (front office, έγγραφα, εισερχόμενα γραφείου)

Απαραίτητα Προσόντα

  • Άριστη γνώση μαθηματικών
  • Άριστη γνώση Η/Υ, Office Microsoft (Εxcel, Word, PowerPoint, Publisher), Photoshop, Adobe
  • Άριστη γνώση γνώση Αγγλικών
  • Τουλάχιστον 2-3 χρόνια συναφούς εργασιακής εμπειρίας σε οργανωμένα τμήματα γραμματειακής υποστήριξης
  • Επαγγελματική εμπειρία σε λογιστικό γραφείο θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
  • Πτυχίο ΤΕΙ ή ΑΕΙ σε λογιστικά ή οικονομικές επιστήμες θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
  • Ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Γνωριμίες & δημόσιες σχέσεις
  • Εξωστρέφεια & κοινωνικότητα
  • Ικανότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου και όγκου δουλειάς
  • Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών και λήψης αποφάσεων
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Φιλοδοξία
  • Διάθεση για Εξέλιξη
  • Συνεργατικό πνεύμα

Παροχές

  • Πακέτο αμοιβών με βασικό μισθό (πλήρης απασχόλησης) και Bonus
  • Συνεχής και υψηλού επιπέδου Custom Εκπαίδευση
  • Πλήρης υποστήριξη από την διεύθυνση του γραφείου σε κάθε βήμα
  • Σιγουριά κάτω από το #1 πανίσχυρο Brand Name της RE/MAX International
  • Σύγχρονο & Ευχάριστο Εργασιακό Περιβάλλον και οργάνωση Πολυεθνικής εταιρείας
  • Σύγχρονη Τεχνογνωσία
  • Πανελλαδική και παγκόσμια Διαφήμιση
  • Ευκαιρίες για προσωπική & Επαγγελματική Εξέλιξη

Έλα στην ομάδα μας & συμπλήρωσε μαζί μας το παζλ της επιτυχημένης σταδιοδρομίας σου!