Αναζητούμε έναν έμπειρο Administrative Assistant για τη διαχείριση των διοικητικών εργασιών της Εταιρείας μας.
Το στέλεχος θα αναφέρεται άμεσα στον CEO, ενώ θα έχει την ευθύνη του τμήματος της Γραμματείας και των εξωτερικών συνεργατών (supplier) της Εταιρείας .
Είδος Απασχόλησης: Πλήρης απασχόληση
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Γενικά καθήκοντα γραφείου, συμπεριλαμβανομένων της απάντησης σε τηλέφωνα, της αλληλογραφίας, της διαχείρισης προμηθειών γραφείου κ.λπ.
- Αλληλογραφία με εξωτερικούς συνεργάτες
- Διαχείριση βάσεων δεδομένων και συστήματος αρχειοθέτησης
- Εφαρμογή και διατήρηση διαδικασιών/ διοικητικών συστημάτων
- Χρήση πλατφορμών ERP, CRM
- Οργανώση συναντήσεων και ενημέρωση των ημερολόγιων της Εταιρείας
Στις αρμοδιότητές του θα περιλαμβάνονται επίσης :Η συνεργασία με συναδέλφους για την εφαρμογή πολιτικών και την ανάπτυξη βελτιώσεων. Ο στόχος είναι να εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης, σύμφωνα με τις καθορισμένες πολιτικές και τον στρατηγικό στόχο και όραμα.