Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

01/11/2016

Υπάλληλος Τμήματος Customer Service - (Σύμβαση Ορισμένου Χρόνου)

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ)

Περιγραφή

Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2008, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, φαρμακευτικής εταιρίας, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:

 

Υπάλληλος Τμήματος Customer Service - (Σύμβαση Ορισμένου Χρόνου)

  (Κωδ. Θέσης: 722/67138)

 

Περιγραφή Θέσης

·      Τήρηση αρχείων πελατών

·      Αρχειοθέτηση και Οργάνωση φακέλων πελατών

·      Δημιουργία βάσης δεδομένων email πελατών & διαχείριση της βάσης συμβολαίων

·      Φακελοποίηση και αποστολή τιμολογίων

·      Ενημέρωση online συστημάτων

·      Καταχώρηση δεδομένων στο SAP

·      Reporting

Απαραίτητα Προσόντα

Προφίλ Υποψηφίου

·      Πτυχίο ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ

·      Τουλάχιστον δύο (2)  έτη προϋπηρεσίας σε αντίστοιχη θέση  

·      Γνώσεις γραμματειακής  υποστήριξης / οργάνωσης / αρχειοθέτησης / διαχείρισης βάσεων δεδομένων

·      Γνώση SAP θα συνεκτιμηθεί

·      Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας

·      Πολύ καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office (άριστη γνώση Excel)

·      Ικανότητα επικοινωνίας και συνεργασίας

·      Οργάνωση και συνέπεια

·      Επαγγελματισμός, ομαδικό πνεύμα

Παροχές

Παροχές Εταιρίας

·      Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών

·      Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας