Η αγγελία εργασίας έχει λήξει
Περιγραφή
Περιγραφή Θέσης:
- Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων και παροχή εξειδικευμένης υποστήριξης στους πελάτες
- Διατήρηση υψηλών επιπέδων ικανοποίησης του πελάτη μέσω της παροχής εξαιρετικής εξυπηρέτησης και επίλυσης προβλημάτων
- Επικοινωνία με πελάτες μέσω διαφόρων καναλιών (τηλέφωνο, chat)
- Καταγραφή πληροφοριών και δεδομένων από τις κλήσεις των πελατών στα συστήματα της εταιρείας
Απαραίτητα Προσόντα
- Απόφοιτοι Λυκείου/ΙΕΚ/ΤΕΙ/AEI
- Καλή γνώση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας
- Καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
- Εξαιρετικές επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες
- Ευχάριστη προσωπικότητα και θετική στάση
- Ικανότητα προσαρμογής σε διάφορα ερωτήματα και προβλήματα των
πελατών
- Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες
- Εμπειρία στη χρήση ηλεκτρονικών συστημάτων και πλατφόρμων, τηλεφωνικής
εξυπηρέτησης θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
Παροχές
- Πλήρες πακέτο αποδοχών
- Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
- Συνεχής εκπαίδευση
- Bonus αποδοτικότητας
- Μεταφορά από κεντρικό σταθμό μετρό(Ελαιώνας)