Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

28/04/2016

Υπέυθυνος Προγράμματος (Project Manager)

Διοίκηση Επιχειρήσεων - HR - Στελέχη

Πόλη ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Μεταπτυχιακό (MSc)

Περιγραφή

Το αναγνωρισμένο φιλανθρωπικό σωματείο μας , Μ.ΚΟ, προκυρήττει την πλήρωση της θέσης Υπεύθυνου Προγράμματος.

Περίληψη Εργασίας
Ο Project Manager (PM) έχει ως κύριο στόχο να διαχειρίζεται ένα πρόγραμμαένα, με σκοπό την παροχή χειμερινού καταλύματος και στοχευόμενης υποστήριξης σε ευάλωτους πρόσφυγες και μετανάστες στην πορεία τους μέσω της Ελλάδας από τη Λέσβο, το κύριο σημείο εισόδου, στην Αθήνα προς την Ειδομένη στα σύνορα ανάμεσα στην Ελλάδα και την ΠΓΔΜ ιδρύθηκε και υλοποιήθηκε από τις 15.11.2015-15.04.2016, στο πλαίσιο της ανταπόκρισης της Κάριτας Ελλάς στην προσφυγική κρίση καθώς και να σχεδιάσει την υλοποίηση της επόμενης φάσης αυτού. Διαχειρίζεται και παρέχει τεχνική υποστήριξη στις ομάδες υλοποίησης του προγράμματος για να διασφαλίσει την επιτυχή εφαρμογή του. Αυτό περιλαμβάνει την επίβλεψη προσωπικού με βάση την Αθήνα και τη Λέσβο. Ο ΡΜ έχει την ευθύνη της ηγεσίας της ομάδας όσον αφορά στην επίβλεψη και την αξιολόγηση των δραστηριοτήτων, διασφαλίζοντας ότι αυτές ανταποκρίνονται στις ανάγκες. Είναι επίσης υπεύθυνος για τη διαχείριση του προϋπολογισμού και θα εργαστεί με τον υπεύθυνο των οικονομικών του προγράμματος για να διασφαλίσει την ορθή επαλήθευση και την ακριβή αναφορά. Ο ΡΜ θα διασφαλίσει επίσης ισχυρή συνεργασία και συντονισμό με άλλες ομάδες εντός της Κάριτας Ελλάς και με εξωτερικούς φορείς.

Πρωταρχικές Ευθύνες
• Παροχή ηγεσίας για το πρόγραμμα. Η τεχνική υποστήριξη μπορεί να παρέχεται άμεσα από τον ΡΜ.
• Καθοδήγηση στην ανάπτυξη συστήματος επίβλεψης και αξιολόγησης συμπεριλαμβάνοντας την οργάνωση εκτιμήσεων, λογοδοσία και διαφάνεια στον προγραμματισμό.
• Καθοδήγηση συντονισμού με άλλους φορείς.
• Διασφάλιση ακριβούς συστήματος αναφοράς.
• Καθοδήγηση ομάδας στην εφαρμογή υψηλής ποιότητας προγραμματισμού και διαχείρισης του προγράμματος.
• Παρακολούθηση και διασφάλιση επάρκειας προϋπολογισμού και σε συνεργασία με τον υπεύθυνο οικονομικών του προγράμματος υψηλής ποιότητας οικονομικού ελέγχου και διαχείρισης.
• Ανάλυση της κατάστασης και των αναγκών και σχεδιασμός της επόμενης φάσης του προγράμματος.

Εποπτεία: Θα επιβλέπει επί τω έργω ομάδα υπαλλήλων και εθελοντών οι οποίοι θα παρέχουν υπηρεσίες στις επιμέρους περιοχές όπως μεταφραστές, κοινωνικοί λειτουργοί, δικηγόροι.

Διαχείριση και Υλοποίηση Προγράμματος:
• Διασφάλιση έγκαιρου προγραμματισμού, εφαρμογή δραστηριοτήτων και αναφορά επί της προόδου.
• Καθοδήγηση στην ανάπτυξη Ελέγχου, Αξιολόγησης και Λογοδοσίας.
• Διασφάλιση ότι οι αναφορές προς τους δωρητές καθώς και οι ενημερωτικές αναφορές για την πρόοδο του προγράμματος έχουν υψηλή ποιότητα και ακρίβεια.
• Τακτική επικοινωνία με την ομάδα και εξασφάλιση εμπλοκής μελών της ομάδας στη διαδικασία λήψης σημαντικών αποφάσεων.
• Δόμηση παραπεμπτικού συστήματος με άλλες οργανώσεις για ταυτοποίηση δικαιούχων.

Συνεργασία, Εκπροσώπηση και Συντονισμός
• Εκπροσώπηση Κάριτας σε σχετικές συναντήσεις με άλλους φορείς και φόρουμ συντονισμού, εξασφαλίζοντας ενημέρωση σε νέες πρακτικές και τάσεις, και διαδίδοντας το έργο της Κάριτας Ελλάς.
• Συντονισμός δραστηριοτήτων με άλλες ΜΚΟ και φορείς στις περιοχές, με στόχο την αποφυγή επικαλύψεων καθώς και την ταυτοποίηση πιθανών συνεργιών.
• Όταν χρειάζεται, δράση ως εκπρόσωπος της Κάριτας Ελλάς για το πρόγραμμα, και σε στενή συνεργασία με τον

Emergency Coordinator, όσον αφορά τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
• Προετοιμασία εγγράφων και άλλου υλικού για ανάπτυξη ή προώθηση συντονιστικών δραστηριοτήτων, όπως απαιτείται.

Εκπαίδευση, Ανάπτυξη Προγράμματος και Επέκταση
• Συμβολή στην ενδυνάμωση και διατήρηση ορθής παρακολούθησης και γνώσης συστημάτων διαχείρισης για όλες τις δραστηριότητες.
• Ταυτοποίηση σημείων του προγράμματος προς βελτίωση και συνεργασία με τον Emergency Coordinator για σχεδιασμό σωστών λύσεων.
• Πρόταση, ανάπτυξη και συμμετοχή σε συναντήσεις εργασίας
• Διεξαγωγή αξιολογήσεων και εκτιμήσεων των δραστηριοτήτων του προγράμματος ώστε να αναπτυχθούν ευκαιρίες με βάση τις ανάγκες για βαθύτερο και ευρύτερο προγραμματισμό.

ΑΔ και Ανάπτυξη Προσωπικού
• Έγκαιρη ταυτοποίηση αναγκών προσωπικού για διασφάλιση κατάλληλων προσλήψεων.
• Προσανατολισμός σε όλα τα νέα μέλη ομάδων για την αποστολή, το όραμα, τη συμπεριφορά, με βάση τις αξίες και την οργανωτική κουλτούρα της Κάριτας Ελλάς.
• Προώθηση κλίματος σεβασμού, εκμάθησης, επαγγελματισμού και αποτελεσματικότητας στην ομάδα.
• Ταυτοποίηση ταλέντων ενίσχυση εκμάθησης και παροχή αναπτυξιακών ευκαιριών για τη δημιουργία νέων αρχηγών.
• Διάγνωση άγχους στα μέλη της ομάδας και στήριξη εποικοδομητικών συμπεριφορών αντιμετώπισης.

Βασικές Εργασιακές Σχέσεις
Εσωτερικές: Emergency Coordinator και Διευθύντρια Κάριτας Ελλάς
Εξωτερικές: Όλοι οι φορείς που εργάζονται σε έκτακτες ανάγκες, φορείς της Διεθνούς Κάριτας

Απαραίτητα Προσόντα

• Δίπλωμα επιπέδου Master στις διεθνείς σχέσεις, διεθνή ανάπτυξη ή σχετικά πεδία ή σχετική εμπειρία.
• Ελάχιστο τεσσάρων ετών προϋπηρεσίας σε περιβάλλον ανάπτυξης ή έκτακτης ανάγκης.
• Αποδεδειγμένη ικανότητα διαχείρισης προγραμμάτων και επιχορηγήσεων, συμπεριλαμβανομένων σχεδιασμών προγραμμάτων, προετοιμασίας προϋπολογισμού, παρακολούθησης εξόδων, ελέγχου και αξιολόγησης, αναφοράς, κτλ.

Προσωπικές/Επαγγελματικές ικανότητες
• Αποδεδειγμένη εμπειρία στην διερεύνηση, διαχείριση και ενδυνάμωση συνεργασιών
• Άνεση εργασίας σε φτωχές κοινότητες με πληθυσμούς που έχουν πληγεί από καταστροφές
• Άριστες αναλυτικές και οργανωτικές δεξιότητες - καινοτόμα σκέψη
• Εμπειρία ανάπτυξης και καθοδήγησης εκπαιδεύσεων, συναντήσεων εργασίας, αξιολογήσεων, κτλ.
• Ικανότητα δημιουργίας ομαδικού και συνεργατικού κλίματος με άλλα τμήματα
• Ικανότητα διαχείρισης χρόνου, προτεραιότητας στόχων, γρήγορης ανταπόκρισης σε αιτήματα
• Άριστη επικοινωνία, διαπροσωπικές και δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων
• Άνεση παροχής εργασιακής εκπαίδευσης
• Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας
• Άριστη γνώση υπολογιστών

Πρόσθετες Ικανότητες
Κάθε μέλος που εργάζεται στις έκτακτες ανάγκες αναμένεται να έχει τις ακόλουθες ικανότητες για να φέρει εις πέρας τις ευθύνες της/του και να επιτύχει τα επιθυμητά αποτελέσματα:
• Επικοινωνία υπό πίεση
• Διαχείριση άγχους και πολύπλοκων καταστάσεων
• Ενεργή προώθηση ασφάλειας και προστασίας
• Διαχείριση και εφαρμογή προγραμμάτων έκτακτης ανάγκης υψηλής ποιότητας
• Καλή γνώση της Ανθρωπιστικής Δεοντολογίας