Η lmw αναζητά, εκ μέρους Χρηματοοικονομικής Εταιρείας, έναν έμπειρο Complaints Officer, ο οποίος θα είναι υπεύθυνος για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών και διαχείρισης αιτημάτων ή/και παραπόνων.
Αρμοδιότητες:
-
Καθημερινή επικοινωνία και διαχείριση αιτημάτων πελατών
-
Παρακολούθηση της ομαλής ολοκλήρωσης των αιτημάτων εντός των προκαθορισμένων ρυθμιστικών προθεσμιών
-
Αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων/καταγγελιών με επαγγελματισμό κι ευγένεια
-
Παρακολούθηση αιτημάτων που εκκρεμούν προς ρύθμιση, ώστε να διασφαλιστεί ότι θα πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες ενέργειες
-
Παρακολούθηση της παραγωγής των απαραίτητων εκθέσεων στα πλαίσια κανονιστικής συμμόρφωσης με τα εταιρικά πρότυπα και τις νομοθετικές απαιτήσεις
-
Δημιουργία αναφορών προς τη Διοίκηση αναφορικά με το χειρισμό υποθέσεων, τα ποσοστά ικανοποίησης του πελάτη και παροχή εξατομικευμένων προτάσεων