Πολυεθνική εταιρεία κατασκευής ιατρικού εξοπλισμού ζητά για πλήρη απασχόληση άτομο για τη στελέχωση του τμήματος Marketing και Πωλήσεων στη Θεσσαλονίκη με τις ακόλουθες αρμοδιότητες:
• Συνεργάζεται με τους αντιπροσώπους της εταιρείας στην παρακολούθηση των πωλήσεων
• Συγκεντρώνει πληροφορίες σχετικά με την αγορά σε συνεργασία με το Marketing
• Ενεργοποιεί και ενημερώνει υφιστάμενους πελάτες τροφοδοτώντας τους με κατάλληλο πληροφοριακό περιεχόμενο
• Αξιολογεί υφιστάμενους ή υποψήφιους πελάτες βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων (lead management - qualification)
• Ασχολείται με τα social media και την παρουσία της εταιρείας σε αυτά
Απαραίτητα προσόντα
• 1-2 χρόνια πιστοποιημένης εμπειρίας σε υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών
• Εξοικείωση με διαδικασίες διαχείρισης πελατών
• Ευχέρεια στη γραπτή και προφορική επικοινωνία
• Εμπειρία στη χρήση λογισμικού CRM
• Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
• Καλή γνώση υπολογιστών (MS Word, Excel, Outlook, Power Point)
Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες και υποβάλετε το βιογραφικό σας στα αγγλικά (με φωτογραφία).