ΕΙΣΟΔΟΣ

Συνέντευξη εργασίας στο χώρο της Πληροφορικής | Ο Σταύρος Κυριακίδης από την Apifon μιλά στο Jobfind

Εργασία

10/04/2020 10:44:00

Οι συνεντεύξεις συνεχίζονται και στην ενότητα "Ερωτήσεις Συνεντέυξεων" του HR Corner έρχονται να προστεθούν οι συμβουλές και οι οδηγίες του Σταύρου Κυριακίδη, στελέχους του Human Resources Department, της Apifon

Τι skills θα πρέπει να έχετε για να εργαστείτε σε μία εταιρεία σαν την Apifon; Ποια soft skills θέλουν να βλέπουν στους υποψηφίους; Ποια σημεία του βιογραφικού σας πρέπει να προσέχετε;

"Πώς φαντάζεσαι την εξέλιξη σου? Πώς περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου? Περιέγραψε μας ένα πρόσφατο project που έχεις αναλάβει, αναλύοντας μας τι σε δυσκόλεψε και πώς το έλυσες. Τι γνωρίζεις για την εταιρεία;"

Αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις για τις οποίες θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι να απαντήσετε σε μία ενδεχόμενη συνέντευξη στην εταιρεία.

Όσον αφορά τις ερωτήσεις για τα hard skills "αρχικά κινούνται πάνω σε ερωτήσεις κατανόησης, πάνω στις τεχνολογίες που μας ενδιαφέρουν (Angular, Java), ώστε να δούμε σε τι βαθμό έχει δουλέψει και έχει κατανοήσει τις συγκεκριμένες τεχνολογίες προτού περάσουμε στα test δεξιοτήτων".

Αυτό που πρέπει να προσέχουν οι υποψήφιοι, είναι να μην απαντούν με γενικολογίες, αλλά να παραδέχονται πως δεν γνωρίζουν κάποια απάντηση ή πως δεν έχουν ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα και να μη γράφουν ανακρίβειες ή μη αληθή στοιχεία στο βιογραφικό τους.

Σίγουρα θα πρέπει να έχουν δουλέψει με συγκεκριμένες τεχνολογίες προηγουμένως, καθώς "κατά κύριο λόγο ζητάμε γνώσεις πάνω στην Angular στο front end, Java στο back end και γνώσεις πάνω στο QA testing".

Διαβάστε αναλυτικά όσα αναφέρει o Σταύρος Κυριακίδης στο Jobfind σχετικά με τη  Συνέντευξη Εργασίας στην Apifon.


Η εταιρεία

Η Apifon είναι μια εταιρεία τεχνολογίας η οποία ασχολείται καινοτόμα με το Business Messaging. Η πλατφόρμα μας παρέχει όλα τα απαραίτητα εργαλεία που χρειάζεται μια επιχείρηση ώστε να αποκτήσει νέους πελάτες, να αλληλεπιδράσει αποτελεσματικά μαζί τους και να αυξήσει τις πωλήσεις της, αξιοποιώντας 3 βασικά κανάλια επικοινωνίας: SMS, Viber & E-mail.