Τα πολυτιμότερα brands του 2017: Ποια μεγάλη εταιρεία έχασε την πρωτιά

Επιχειρηματικότητα

06/02/2017 12:24:00

Δείτε ποιος βρίσκεται στην κορυφή.

Την πρωτιά των πιο πολύτιμων brands στον κόσμο έχασε η Apple για το 2017, σύμφωνα με την επικαιροποιημένη λίστα από την έρευνα Brand Finance 500 report.

Με αξία που φτάνει τα 109,4 δισ. δολάρια η Google είναι αυτή που περνά στην πρώτη θέση, με την Apple να ακολουθεί στα 107,01 δισ. δολάρια από τα 145,9 δις που βρισκόταν πέρσι.

Η άνοδος του brand της Google ήταν της τάξης του 24% το έτος που πέρασε, ανεβαίνοντας σημαντικά από τα 88,2 δισ. δολάρια που βρισκόταν πέρσι.

Κάθε χρονιά η εταιρεία ερευνών Brand Finance, αξιολογεί την αξία των εμπορικών σημάτων των μεγαλύτερων εταιρειών του κόσμου, βασιζόμενη σε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και επιδόσεις, όπως είναι τα οικονομικά αποτελέσματα, οι επενδύσεις, το μάρκετινγκ, ο αριθμός πιστών πελατών, η εταιρική φήμη και η ικανοποίηση των εργαζόμενων.

Δείτε τα πρώτα 15 πολυτιμότερα brands στον κόσμο:

1. Google
2. Apple
3. Amazon.com
4. AT&T
5. Microsoft
6. Samsung Group
7. Verizon
8. Walmart
9. Facebook
10. ICBC
11. China Mobile
12. Toyota
13. Wells Fargo
14. China Construction Bank
15. NTT Group

Πηγή: Fortune Greece