Βασικές αρμοδιότητες:
• Οργάνωση και συντονισμός εργασιών των υπηρεσιών logistics (παραλαβές, παραγγελίες, αποθήκευση, διανομή, επιστροφές, τιμολόγηση)
• Παρακολούθηση της ποιότητας και της ποσότητας των εμπορευμάτων
• Συνεχής βελτίωση των διαδικασιών για να μειωθούν οι χρόνοι παράδοσης
• Δημιουργία πλάνου φορτώσεων
• Επίλυση τυχόν προβλημάτων ή παραπόνων
• Κατανομή και διαχείριση των πόρων του προσωπικού σύμφωνα με τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των εργασιών
• Καθοδήγηση και εκπαίδευση των εργαζομένων της αποθήκης
• Επίβλεψη των δραστηριοτήτων στην αποθήκη
• Έλεγχος παραλαβής και αποστολής εμπορευμάτων στον προκαθορισμένο χρόνο
• Συντονισμός των παραγγελιών και προγραμματισμός των αποστολών
• Οργάνωση απογραφών και υποστηρικτικές εργασίες
• Διαχείριση επιστροφών προς προμηθευτές
• Συνεργασία με τα άλλα τμήματα όταν και όπου απαιτείται
• Σύνταξη ad hoc αναφορών προς τη διοίκηση
Απαραίτητα προσόντα:
• Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ, κατά προτίμηση με εξειδίκευση στη Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας / Logistics
• Γνώσεις Micros Materials θα εκτιμηθεί
• Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών σε ανάλογη θέση
• Πολύ καλή γνώση εφαρμογών ERP, WMS και Microsoft Office / η γνώση ERP της Entersoft και WMS Mantis θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν
• Πολύ καλή γνώση αγγλικών
• Ανεπτυγμένες διαπραγματευτικές, οργανωτικές, επικοινωνιακές και αναλυτικές ικανότητες
• Ομαδικό πνεύμα, υπευθυνότητα, πρωτοβουλία, εργατικότητα
• Δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων
• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση σε απαιτητικό περιβάλλον
• Προσήλωση στην επίτευξη στόχων και αποτελεσματικότητα