Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

29/9/2021

Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών

Τηλεφωνικές Υπηρεσίες

Πόλη ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Η CITYZEN Parking &Services η Νο 1 εταιρία διαχείρισης χωρών στάθμευσης με αυτόματα συστήματα στην Ελλάδα αναζητά υπάλληλο Εξυπηρέτησης Πελατών για απασχόληση στο κέντρο ελέγχου της εταιρίας.

Καθήκοντα & Αρμοδιότητες
  • Λαμβάνει εισερχόμενες κλήσεις και e-mails από πελάτες χρήστες ή υποψήφιους χρήστες των χώρων στάθμευσης του δικτύου της εταιρείας
  • Αναλύει, αναγνωρίζει και επιλύει προβλήματα που προκύπτουν από την εξυπηρέτηση των πελατών
  • Κατευθύνει την επικοινωνία με τον πελάτη και τον ενημερώνει με ευθύ, άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο
  • Διαχειρίζεται τη χρονική διάρκεια των κλήσεων ώστε να ικανοποιεί τα αιτήματα των πελατών χωρίς να τους ταλαιπωρεί
  • Είναι ενήμερος για κάθε νέο σύστημα, αναβάθμιση, ή αλλαγή που εφαρμόζει η εταιρεία με σκοπό την βελτίωση εξυπηρέτησης των πελατών της
  • Θέτει στον εαυτό του υψηλούς στόχους απόδοσης αναλαμβάνοντας ευθύνες και αρμοδιότητες
  • Βρίσκει και προτείνει τρόπους βελτίωσης των διαδικασιών εξυπηρέτησης

Απαραίτητα Προσόντα

Προσόντα Υποψηφίου
  • Απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • Θέληση για εργασία και επαγγελματική εξέλιξη
  • Επιθυμητή εμπειρία σε ανάλογη θέση
  • Οργανωτικός με ικανότητα να ακολουθεί οδηγίες και διαδικασίες
  • Ικανότητα επικοινωνίας και αντίληψης στην κατανόηση προβλημάτων
  • Ομαδικό πνεύμα εργασίας
  • Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενο πρόγραμμα βαρδιών
  • Εξοικείωση με χρήση Η/Υ (Microsoft Office, ERP)
  • Καλή γνώση Αγγλικών

Παροχές

Η εταιρεία προσφέρει
  • Ικανοποιητικό μισθολογικό πακέτο
  • Ευκαιρίες εκπαίδευσης και εξέλιξης σε ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο περιβάλλον
  • Εξαιρετικές συνθήκες εργασίας


* Παρακαλούμε το βιογραφικό να συνοδεύεται από πρόσφατη φωτογραφία σας.