Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

2/5/2025

Υπάλληλος Γραφείου - Χονδρικό Εμπόριο B2B (Θεσσαλονίκη)

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΤΕΙ, ΑΕΙ, MSc

Περιγραφή

Περιγραφή Επιχείρησης

Η εταιρεία μας, με έδρα το κέντρο της Θεσσαλονίκης, δραστηριοποιείται στο χονδρικό εμπόριο, προσφέροντας υψηλής ποιότητας προϊόντα και εξαιρετική εξυπηρέτηση στους πελάτες μας. Αναζητούμε έναν/μία Υπάλληλο Γραφείου με όρεξη για εργασία, συνέπεια, ακεραιότητα και διάθεση να εξελιχθεί, για να ενταχθεί στην ομάδα μας και να συμβάλει στην επιτυχία μας.

Καθημερινές Αρμοδιότητες

  • Τηλεφωνική και ηλεκτρονική (email) εξυπηρέτηση πελατών με ευγένεια και επαγγελματισμό
  • Διαχείριση και ενημέρωση καρτελών πελατών σε ERP σύστημα. Οργάνωση καθημερινού προγράμματος εργασιών
  • Καταχώρηση παραγγελιών, δρομολόγηση προς εκτέλεση και παρακολούθηση διαδικασιών
  • Τιμολόγηση, έκδοση αποδείξεων είσπραξης και συμφωνία καρτελών με πελάτες/προμηθευτές
  • Έλεγχος εγγραφών στην πλατφόρμα MyData
  • Υποστήριξη τμήματος πωλήσεων και marketing σε καθημερινές εργασίες. Τηλεφωνική επικοινωνία για διερεύνηση αναγκών υποψήφιων πελατών

Μη Καθημερινές Αρμοδιότητες (κατά περίπτωση):

  • Προετοιμασία και αποστολή οικονομικών προσφορών και δειγμάτων
  • Βασική διαχείρηση Wordpress Eshop & Payment Link (Epos)
  • Οργάνωση και αρχειοθέτηση λογιστικών παραστατικών
  • Έλεγχος, διαχείριση και ανανέωση τιμοκαταλόγων σε Excel

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ (κατά προτίμηση σε Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οικονομικά ή συναφές αντικείμενο)
  • Καλή γνώση Η/Υ (MS Office, ιδιαίτερα Excel)
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών (γραπτά και προφορικά)
  • Εμπειρία ή εξοικείωση με ERP συστήματα και έκδοση παραστατικών.
  • Βασική κατανόηση της πλατφόρμας MyData
  • Οργανωτικότητα, προσοχή στη λεπτομέρεια και τήρηση διαδικασιών
  • Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και ανάληψη πρωτοβουλιών
  • Επαγγελματική συμπεριφορά, συνέπεια και ομαδικό πνεύμα
  • Διάθεση για μάθηση και επαγγελματική εξέλιξη
  • Προηγούμενη εμπειρία σε εργασία γραφείου ή εξυπηρέτηση πελατών
  • Γνώση χονδρικού εμπορίου / B2B κλάδου

Παροχές

  • Ανταγωνιστικός μισθός, ανάλογα με την εμπειρία
  • Μπόνους επίτευξης στόχου 3μήνου
  • Πενθήμερη εργασία (Δευτέρα–Παρασκευή, πρωινό ωράριο)
  • Σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον στο κέντρο της Θεσσαλονίκης
  • Εκπαίδευση σε διαδικασίες και συστήματα της εταιρείας
  • Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης και ανάπτυξης δεξιοτήτων
  • Φιλική και υποστηρικτική ομάδα

Πώς να Κάνετε Αίτηση

Αν είστε οργανωτικός/ή, με πάθος για την εξυπηρέτηση πελατών και διάθεση να εξελιχθείτε σε ένα δυναμικό περιβάλλον, στείλτε το βιογραφικό σας και μια σύντομη επιστολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος μέχρι 9/5.

Σημείωση: Θα δοθεί προτεραιότητα σε υποψήφιους με σχετική προϋπηρεσία, που μπορούν να επιδείξουν ακεραιότητα, τήρηση διαδικασιών και προθυμία για μάθηση. Θα επικοινωνήσουμε για μια πρώτη συνέντευξη μέσω βιντεοκλήσης εντός της εβδομάδας.