Περιγραφή Επιχείρησης
Η εταιρεία μας, με έδρα το κέντρο της Θεσσαλονίκης, δραστηριοποιείται στο χονδρικό εμπόριο, προσφέροντας υψηλής ποιότητας προϊόντα και εξαιρετική εξυπηρέτηση στους πελάτες μας. Αναζητούμε έναν/μία Υπάλληλο Γραφείου με όρεξη για εργασία, συνέπεια, ακεραιότητα και διάθεση να εξελιχθεί, για να ενταχθεί στην ομάδα μας και να συμβάλει στην επιτυχία μας.
Καθημερινές Αρμοδιότητες
- Τηλεφωνική και ηλεκτρονική (email) εξυπηρέτηση πελατών με ευγένεια και επαγγελματισμό
- Διαχείριση και ενημέρωση καρτελών πελατών σε ERP σύστημα. Οργάνωση καθημερινού προγράμματος εργασιών
- Καταχώρηση παραγγελιών, δρομολόγηση προς εκτέλεση και παρακολούθηση διαδικασιών
- Τιμολόγηση, έκδοση αποδείξεων είσπραξης και συμφωνία καρτελών με πελάτες/προμηθευτές
- Έλεγχος εγγραφών στην πλατφόρμα MyData
- Υποστήριξη τμήματος πωλήσεων και marketing σε καθημερινές εργασίες. Τηλεφωνική επικοινωνία για διερεύνηση αναγκών υποψήφιων πελατών
Μη Καθημερινές Αρμοδιότητες (κατά περίπτωση):
- Προετοιμασία και αποστολή οικονομικών προσφορών και δειγμάτων
- Βασική διαχείρηση Wordpress Eshop & Payment Link (Epos)
- Οργάνωση και αρχειοθέτηση λογιστικών παραστατικών
- Έλεγχος, διαχείριση και ανανέωση τιμοκαταλόγων σε Excel