Η ALUMIL, ένας από τους μεγαλύτερους και πιο προηγμένους τεχνολογικά βιομηχανικούς ομίλους στον τομέα της έρευνας, ανάπτυξης και παραγωγής αρχιτεκτονικών συστημάτων αλουμινίου στην Ευρώπη, επιθυμεί να καλύψει την παρακάτω θέση:
Supply Chain Customer Care Representative (2022/85)
Ο/Η Supply Chain Representative είναι ενεργό μέλος της ομάδας της Διεύθυνσης Operations, με έδρα το Κιλκίς. Η θέση αναφέρεται στην Call Centre & Customer Care Supervisor και έχει ως σκοπό τη δημιουργία και ανάπτυξη άριστων σχέσεων με τους πελάτες. Αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ της εταιρείας και των πελατών, συντονίζει όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για την εξυπηρέτηση των παραγγελιών πωλήσεων επικοινωνώντας με πελάτες, συνεργάτες και πωλητές για τον σκοπό αυτόν, εξασφαλίζοντας την τήρηση των πολιτικών παραγγελιοληψίας της εταιρείας.
Κύρια καθήκοντα:- Διαχειρίζεται τις παραγγελίες πώλησης της εταιρείας καταχωρίζοντας/ μεταβάλλοντας/ ακυρώνοντας, όπου είναι απαραίτητο, με κύριο γνώμονα την εξυπηρέτηση του πελάτη.
- Παρεμβαίνει στις διαδικασίες εκτέλεσης παραγγελιών κατευθύνοντας τα τμήματα παραγωγής και αποθήκης, όπου κρίνει απαραίτητο, ώστε να τηρηθούν οι χρόνοι επιβεβαίωσης.
- Προδιαγράφει και υλοποιεί, με την εμπλοκή της μηχανογράφησης, όλα τα απαραίτητα εργαλεία (συστήματα, αναφορές-reports) για τη διαχείριση των παραγγελιών των πελατών.
- Πραγματοποιεί καθημερινό έλεγχο νέων παραγγελιών με τη χρήση ειδικά διαμορφωμένων reports για διόρθωση-αντικατάσταση, επικοινωνώντας με πελάτες και διάφορα τμήματα της εταιρείας.
- Οργανώνει τις φορτώσεις των πελατών κάνοντας αιτήσεις για εύρεση μεταφορικού, αφού πρώτα έχει εξασφαλίσει την απαραίτητη πληροφόρηση, ακολουθώντας απαραίτητες διαδικασίες και τηρώντας τις πολιτικές εξυπηρέτησης.