Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

24/01/2023

Supply Chain Representative

Logistics - Αποθήκη - Μεταφορές

Πόλη ΒΙ.ΠΕ. ΣΤΑΥΡΟΧΩΡΙΟΥ ΚΙΛΚΙΣ | ΚΙΛΚΙΣ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ)

Περιγραφή

Η ALUMIL, ένας από τους μεγαλύτερους και πιο προηγμένους τεχνολογικά βιομηχανικούς ομίλους στον τομέα της έρευνας, ανάπτυξης και παραγωγής αρχιτεκτονικών συστημάτων αλουμινίου στην Ευρώπη, επιθυμεί να καλύψει την παρακάτω θέση:


Supply Chain Customer Care Representative (2022/85)


Ο/Η Supply Chain Representative είναι ενεργό μέλος της ομάδας της Διεύθυνσης Operations, με έδρα το Κιλκίς. Η θέση αναφέρεται στην Call Centre & Customer Care Supervisor και έχει ως σκοπό τη δημιουργία και ανάπτυξη άριστων σχέσεων με τους πελάτες. Αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ της εταιρείας και των πελατών, συντονίζει όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για την εξυπηρέτηση των παραγγελιών πωλήσεων επικοινωνώντας με πελάτες, συνεργάτες και πωλητές για τον σκοπό αυτόν, εξασφαλίζοντας την τήρηση των πολιτικών παραγγελιοληψίας της εταιρείας.


Κύρια καθήκοντα:
  • Διαχειρίζεται τις παραγγελίες πώλησης της εταιρείας καταχωρίζοντας/ μεταβάλλοντας/ ακυρώνοντας, όπου είναι απαραίτητο, με κύριο γνώμονα την εξυπηρέτηση του πελάτη.
  • Παρεμβαίνει στις διαδικασίες εκτέλεσης παραγγελιών κατευθύνοντας τα τμήματα παραγωγής και αποθήκης, όπου κρίνει απαραίτητο, ώστε να τηρηθούν οι χρόνοι επιβεβαίωσης.
  • Προδιαγράφει και υλοποιεί, με την εμπλοκή της μηχανογράφησης, όλα τα απαραίτητα εργαλεία (συστήματα, αναφορές-reports) για τη διαχείριση των παραγγελιών των πελατών.
  • Πραγματοποιεί καθημερινό έλεγχο νέων παραγγελιών με τη χρήση ειδικά διαμορφωμένων reports για διόρθωση-αντικατάσταση, επικοινωνώντας με πελάτες και διάφορα τμήματα της εταιρείας.
  • Οργανώνει τις φορτώσεις των πελατών κάνοντας αιτήσεις για εύρεση μεταφορικού, αφού πρώτα έχει εξασφαλίσει την απαραίτητη πληροφόρηση, ακολουθώντας απαραίτητες διαδικασίες και τηρώντας τις πολιτικές εξυπηρέτησης.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ σχετικό με τη Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, τις Οικονομικές Επιστήμες ή τη Διοίκηση Επιχειρήσεων
  • Απαραίτητη προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών στην εξυπηρέτηση πελατών ή/και σχετική με τα logistics
  • Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας ή/και άλλης ξένης γλώσσας
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ
  • Εξοικείωση με τη χρήση συστημάτων ERP, WMS, CRM
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες, σαφήνεια, συνέπεια, αξιοπιστία

Παροχές

  • Σταθερές αποδοχές σύμφωνα με τη βαρύτητα της θέσης και την αξιολόγηση επιλογής
  • Ιδιωτική ομαδική ασφάλιση
  • Δωρεάν μετακίνηση από και προς τη ΒΙ.ΠΕ. Κιλκίς
  • Συνεχή υποστήριξη και εκπαίδευση
  • Προοπτικές εξέλιξης
  • Άριστο περιβάλλον εργασίας