Η εταιρεία μας ζητά για θέση πλήρους απασχόλησης άτομο για τη θέση της Γραμματέας Front desk. Η θέση απαιτεί σωστή διαχείριση του χρόνου, δεξιότητες στην οργάνωση, εχεμύθεια, ομαδικότητα και ευγένεια.
Περιοχή Εργασίας: Άγιος Δημήτριος (Αθήνα)
Αρμοδιότητες
- Πλήρης διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρίας (ανακατεύθυνση κλήσεων, καταγραφή και διανομή μηνυμάτων, παροχή πληροφοριών κτλ.).
- Υποδοχή και καθοδήγηση επισκεπτών κατά την άφιξή τους στην εταιρία.
- Διαχείριση συναντήσεων.
- Εξυπηρέτηση και καθοδήγηση πελατών
- Υπεύθυνη προμηθειων.
- Διαχείριση ηλεκτρονικών αρχείων και αποτελεσματική αρχειοθέτηση εντύπων.
- Αποστολή, παραλαβή, ταξινόμηση και διανομή εγγράφων όποτε αυτό απαιτείται.