Εταιρία πάροχος λύσεων τεχνολογίας, τηλεπικοινωνιών και εφαρμογών λογισμικού με δραστηριότητες και δίκτυο πελατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό αναζητά eShop Orders Administrator για τη διαχείριση, την εκτέλεση και την παρακολούθηση παραγγελιών ηλεκτρονικού καταστήματος.
Αρμοδιότητες:
-
Ηλεκτρονική και φυσική αρχειοθέτηση προϊόντων
-
Διαχείριση αποθήκης και αποθέματος
-
Προετοιμασία προϊόντων για παράδοση σύμφωνα με το πρόγραμμα εκτέλεσης παραγγελιών
-
Επικοινωνία με εταιρίες courier για την αποστολή παραγγελιών και την επιβεβαίωση παράδοσης στον παραλήπτη
-
Επίλυση πιθανών προβλημάτων καθυστέρησης ή λάθος παράδοσης παραγγελιών
-
Επικοινωνία με πελάτες για την επίλυση πιθανών προβλημάτων στην εκτέλεση παραγγελίας