Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

18/7/2017

eShop Orders Administrator

Logistics - Αποθήκη - Μεταφορές

Πόλη ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ)

Περιγραφή

Εταιρία πάροχος λύσεων τεχνολογίας, τηλεπικοινωνιών και εφαρμογών λογισμικού με δραστηριότητες και δίκτυο πελατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό αναζητά eShop Orders Administrator για τη διαχείριση, την εκτέλεση και την παρακολούθηση παραγγελιών ηλεκτρονικού καταστήματος.

Αρμοδιότητες:

  • Ηλεκτρονική και φυσική αρχειοθέτηση προϊόντων
  • Διαχείριση αποθήκης και αποθέματος
  • Προετοιμασία προϊόντων για παράδοση σύμφωνα με το πρόγραμμα εκτέλεσης παραγγελιών
  • Επικοινωνία με εταιρίες courier για την αποστολή παραγγελιών και την επιβεβαίωση παράδοσης στον παραλήπτη
  • Επίλυση πιθανών προβλημάτων καθυστέρησης ή λάθος παράδοσης παραγγελιών
  • Επικοινωνία με πελάτες για την επίλυση πιθανών προβλημάτων στην εκτέλεση παραγγελίας

Απαραίτητα Προσόντα

  • Εμπειρία στη διαχείριση παραγγελιών ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Εμπειρία σε φυσική και ηλεκτρονική αρχειοθέτηση και διαχείριση προϊόντων και αποθήκης (logistics)
  • Εμπειρία επικοινωνίας με εταιρίες courier και τελικούς πελάτες
  • Πολύ καλή γνώση των εφαρμογών Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Power Point)
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών Υπολογιστών, Internet και Mobile apps
  • Άριστη γνώση Αγγλικών, γραπτά και προφορικά, καθώς το σύνολο των πελατών είναι αλλοδαποί
  • Θα εκτιμηθεί η γνώση δεύτερης γλώσσας
  • Θα εκτιμηθεί η ύπαρξη πτυχίου ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ σε σχετικό τομέα
  • Δίπλωμα οδήγησης
  • Ηλικία 20-35 ετών

Παροχές

  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον
  • Ικανοποιητικές αποδοχές βάση προσόντων
  • Προοπτικές εξέλιξης σε μια αναπτυσσόμενη εταιρεία