Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

02/08/2017

Project Manager

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΑΕΙ)

Περιγραφή

Εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο της Αισθητικής ζητεί υπάλληλο  για το το γραφείο της στην Αθήνα.

Θα έχετε την ευθύνη να διαχειρίζεστε, να συντονίζετε τρέχοντα project να πωλείτε προϊόντα, υπηρεσίες και να συμμετέχετε περιστασιακά σε συνέδρια, παράλληλα με την συμμετοχή σας στα καθημερινά διοικητικά καθήκοντα της θέσης σας.

Αρμοδιότητες

 

  • Απάντηση τηλεφωνικών κλήσεων και ανακατεύθυνσή τους όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο.
  • Έρευνα και Υλοποίηση νέων project.
  • Διαχείριση του ημερησίου / εβδομαδιαίου / μηνιαίου προγράμματος καθώς και οργάνωση νέων συναντήσεων και ραντεβού.
  • Απάντηση τηλεφωνικών κλήσεων, μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθώς και διαχείριση των μηνυμάτων από τα κοινωνικά μέσα σε σχέση με τους πελάτες εξωτερικού.
  • Περιστασιακή διαχείριση και έλεγχος των αποθεμάτων των καταστημάτων λιανικής που προμηθεύονται με προϊόντα της εταιρείας μας. 1 φορά τον μήνα.
  • Αρχειοθέτηση και ενημέρωση των στοιχείων επικοινωνίας των υπαλλήλων, πελατών, προμηθευτών και εξωτερικών συνεργατών.
  • Υποστήριξη και διευκόλυνση της ολοκλήρωσης των τακτικών εκθέσεων.
  • Ανάπτυξη και συντήρηση του συστήματος αρχειοθέτησης.
  • Τακτικός έλεγχος των επιπέδων προμηθειών του γραφείου και προγραμματισμός και εκτέλεση των κατάλληλων παραγγελιών.
  • Πραγματοποίηση ρυθμίσεων ταξιδιών.
  • Έγγραφα εξόδων και υποβολή εκθέσεων.
  • Ανάληψη καθηκόντων ρεσέψιονιστ όταν κρίνετε απαραίτητο.
  • Έκδοση τιμολογίων και αποδείξεων (σε Αγγλικά και Ελληνικά). 

Απαραίτητα Προσόντα

  • Εξαιρετικό επίπεδο γραπτών και προφορικών Αγγλικών.
  • Αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία ως γραμματέας, διοικητικός βοηθός ή σε αντίστοιχο περιβάλλον πωλήσεων ή project development.
  • Εξοικείωση με τις τεχνικές οργάνωσης και βελτιστοποίησης γραφείου.
  • Υψηλός βαθμός ικανότητας εκτέλεσης πολλαπλών εργασιών, καθώς και διαχείρισης χρόνου.
  • Εξαιρετικό επίπεδο γραπτών και προφορικών Αγγλικών.
  • Εξαιρετικές γραπτές και προφορικές επικοινωνιακές δεξιότητες.
  • Πολύ καλή γνώση του MSOffice.
  • Εξοικείωση με τη βασική λογιστική και την τιμολόγηση.
  • Εξαιρετικό επίπεδο διαχείρισης εργασιών, καθώς και αυτοπροσδιορισμός και ανάληψη πρωτοβουλιών για τη διαχείριση του καθημερινού φόρτου εργασίας σας.
  • Εξαιρετικός τρόπος τηλεφωνικής επικοινωνίας και ευπρόσδεκτη, χαρούμενη παρουσία.
  • Δυνατότητα υπερωριακής απασχόλησης, με αποδοχές, εφόσον είναι απαραίτητο.
  • Ικανότητα να ταξιδεύετε (μια ή δυο φορές το χρόνο) εντός Ελλάδος για περαιτέρω εκπαίδευση, καθώς και για προωθητικές δραστηριότητες.
  • Ευελιξία προσαρμογής σε έναν μεταβαλλόμενο ρόλο εργασίας, καθώς η εταιρεία συνεχίζει να εξελίσσεται και να αναπτύσσεται με νέα καθήκοντα και υποχρεώσεις.
  • Δυνατότητα να παραβρίσκεστε σε εκπαιδευτικά σεμινάρια.
  • Προηγούμενες συστάσεις.

Προτεινόμενα Χαρακτηριστικά

  • Πολύ καλή γνώση τρίτης γλώσσας.
  • Πολύ καλή γνώση των κοινωνικών μέσων, καθώς και πολύ καλή χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή.
  • Εξαιρετικό επίπεδο γραπτών και προφορικών Αγγλικών.
  • Προηγούμενη εμπειρία στον τομέα της ομορφιάς.
  • Εμπειρία στο Internet Marketing.
  • Εμπειρία σε Graphic Design.
  • Προ-εγγραφή στον ΟΑΕΔ.
  • Κάτοχος αυτοκινήτου και άδειας οδήγησης. 

Παροχές

  • Αρχικός μισθός 1000-1500 ευρώ.
  • Ασφάλιση
  • Τηλέφωνο