Εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο της Αισθητικής ζητεί υπάλληλο για το το γραφείο της στην Αθήνα.
Θα έχετε την ευθύνη να διαχειρίζεστε, να συντονίζετε τρέχοντα project να πωλείτε προϊόντα, υπηρεσίες και να συμμετέχετε περιστασιακά σε συνέδρια, παράλληλα με την συμμετοχή σας στα καθημερινά διοικητικά καθήκοντα της θέσης σας.
Αρμοδιότητες
-
Απάντηση τηλεφωνικών κλήσεων και ανακατεύθυνσή τους όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο.
-
Έρευνα και Υλοποίηση νέων project.
-
Διαχείριση του ημερησίου / εβδομαδιαίου / μηνιαίου προγράμματος καθώς και οργάνωση νέων συναντήσεων και ραντεβού.
-
Απάντηση τηλεφωνικών κλήσεων, μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθώς και διαχείριση των μηνυμάτων από τα κοινωνικά μέσα σε σχέση με τους πελάτες εξωτερικού.
-
Περιστασιακή διαχείριση και έλεγχος των αποθεμάτων των καταστημάτων λιανικής που προμηθεύονται με προϊόντα της εταιρείας μας. 1 φορά τον μήνα.
-
Αρχειοθέτηση και ενημέρωση των στοιχείων επικοινωνίας των υπαλλήλων, πελατών, προμηθευτών και εξωτερικών συνεργατών.
-
Υποστήριξη και διευκόλυνση της ολοκλήρωσης των τακτικών εκθέσεων.
-
Ανάπτυξη και συντήρηση του συστήματος αρχειοθέτησης.
-
Τακτικός έλεγχος των επιπέδων προμηθειών του γραφείου και προγραμματισμός και εκτέλεση των κατάλληλων παραγγελιών.
-
Πραγματοποίηση ρυθμίσεων ταξιδιών.
-
Έγγραφα εξόδων και υποβολή εκθέσεων.
-
Ανάληψη καθηκόντων ρεσέψιονιστ όταν κρίνετε απαραίτητο.
-
Έκδοση τιμολογίων και αποδείξεων (σε Αγγλικά και Ελληνικά).