Το Contact Center, μέλος του Ομίλου ICAP Outsourcing Solutions, με ηγετική θέση στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών και μακροχρόνια πορεία, αναζητά υποψηφίους για τη θέση του υπαλλήλου εξυπηρέτησης πελατών της Wind για 4-6 & 8ωρη απασχόληση στα κεντρικά μας γραφεία στη Καλλιθέα.
Αρμοδιότητες- Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου, email και chat
- Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση πελατών σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες ψηφιακής τεχνολογίας
- Διαχείριση αιτημάτων μέσω εισερχόμενων κλήσεων
- Καταχώρηση στοιχείων και αιτημάτων πελατών
- Διαχείριση παραπόνων