Η ManpowerGroup Greece, εκ μέρους πελάτης της, ηγέτιδας πολυεθνικής εταιρείας στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, αναζητά εκπροσώπους
Τεχνικής Υποστήριξης σε 1st και 2nd Level τμήματα.
Η εργασία αφορά 8ωρη, 5θήμερη απασχόληση σε βάρδιες στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Αθήνα
Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση και επίλυση των αιτημάτων των πελατών σχετικά με τεχνικά προβλήματα που αφορούν σταθερή τηλεφωνία, internet και συνδρομητική τηλεόραση
- Καταγραφή των σχετικών δεδομένων εντός του συστήματος CRM της εταιρείας
- Άμεση ανταπόκριση και επίλυση σε πρώτο χρόνο
- Διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών σε υψηλά επίπεδα