Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

5/8/2017

ΚΑΜΑΡΙΕΡΑ (MAID)

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Απασχόληση Μερική απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Το MIRAGGIO THERMAL SPA RESORT , 5* ξενοδοχειακό συγκρότημα στο Παλιούρι, στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής, αναζητά να καλύψει την ακόλουθη θέση:

ΚΑΜΑΡΙΕΡΑ (MAID)

Η Καμαριέρα είναι ένας ρόλος-κλειδί στην διασφάλιση της ευχάριστης διαμονής των επισκεπτών του ξενοδοχείου και στόχος της είναι η παροχή υπηρεσιών καθαριότητας υψηλών προδιαγραφών. Η συμπεριφορά, η στάση και η εμφάνιση της καμαριέρας θα πρέπει να είναι άρτια, ευγενική, επαγγελματική και σύμφωνη με τους κανόνες δεοντολογίας.

 

·         Καθαρισμός και τακτοποίηση των δωματίων, τηρώντας τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας καθώς και τις προδιαγραφές του ξενοδοχείου. Αυτό συμπεριλαμβάνει, όχι περιοριστικά, στρώσιμο του κρεβατιού, ξεσκόνισμα του δωματίου και των επίπλων, ανεφοδιασμό του δωματίου και του μπάνιου, καθάρισμα του μπάνιου, σκούπισμα του χαλιού.

·         Καθαρίζει διαδρόμους και κοινόχρηστους χώρους γύρω από τα δωμάτια των πελατών που της έχουν ανατεθεί. Επίσης διατηρεί την καθαριότητα του εξοπλισμού και των χώρων αποθήκευσης.

·         Σε περίπτωση απογευματινής βάρδιας, παρέχει υπηρεσίες turn down στα ανατεθειμένα δωμάτια πελατών σύμφωνα με τα προκαθορισμένα πρότυπα του ξενοδοχείου. Αυτό συμπεριλαμβάνει, όχι περιοριστικά, τακτοποίηση του κρεβατιού, ανεφοδιασμό του δωματίου και του μπάνιου, καθάρισμα του μπάνιου αν χρειάζεται. Βοηθά στον έλεγχο των προμηθειών καθαριότητας και ανεφοδιασμού του δωματίου για τη μείωση κόστους.

·         Εξυπηρέτηση του πελάτη σωστά και γρήγορα, με σεβασμό  προς αυτόν και  τα προσωπικά του αντικείμενα

·         Σωστή διαχείριση και αποθήκευση του εξοπλισμού και των υλικών (λινά, ιματισμός, υλικά καθαρισμού)

·         Έλεγχος της σωστής λειτουργίας: φωτών, τηλεόρασης, τηλεφώνου, air-condition, στεγνωτήρα μαλλιών κλπ.

·         Ενημέρωση της προϊσταμένης για τα απολεσθέντα

·         Ενημέρωση της προϊσταμένης  για φθορές, ελλείψεις και βλάβες

·         Επιβεβαιώνει τη σωστή κατάσταση του δωματίου και ενημερώνει σε περίπτωση που το δωμάτιο είναι χρησιμοποιημένο ενώ δεν θα έπρεπε.

·         Παραλαβή από τους πελάτες των ρούχων προς καθαρισμό και παράδοση των καθαρών

·         Εκτέλεση των εργασιών με ταχύτητα, συνέπεια και ευσυνειδησία

·         Είναι ευέλικτη, αποδέχεται την ανάθεση καθώς και την τροποποίηση αρμοδιοτήτων από την Υπεύθυνη Οροφοκομίας, την εργασία σε κυλιόμενες βάρδιες και κατά την διάρκεια σαββατοκύριακων και αργιών, την εργασία σε εναλλασσόμενους ρόλους και σημεία προς καθαρισμό εντός του ξενοδοχειακού συγκροτήματος

·         Μπορεί να λειτουργεί αποτελεσματικά είτε ως μονάδα είτε ως μέρος ομάδας , ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες

·         Εκπροσωπεί το ξενοδοχείο με επαγγελματισμό και ευγένεια σε κάθε επικοινωνία με τους πελάτες και ανταποκρίνεται άμεσα σε ερωτήματα ή παράπονα, είτε επιλύοντας τα όπου είναι εφικτό είτε προωθώντας τα στους αρμόδιους υπευθύνους. Είναι ενήμερη για τα προϊόντα και τις παροχές του ξενοδοχείου ώστε να μπορεί να απαντήσει σε τυχόν ερωτήσεις πελατών.

·         Καταγράφει στο φύλλο ανάθεσης εργασιών σχετικές πληροφορίες για λόγους δημιουργίας αναφοράς και για να μπορούν να ανατρέξουν στο μέλλον. Στο τέλος της βάρδιας αναφέρει πελάτες που χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή, τυχόν περίεργες καταστάσεις, περιστατικά που χρειάζονται παρακολούθηση για να βεβαιώσει τη συνέπεια και το ενδιαφέρον για την ικανοποίηση των πελατών.

·         Έχει ευρεία αντίληψη του ξενοδοχειακού συγκροτήματος και της λειτουργίας των άλλων τμημάτων και επιδιώκει την καλή και εύρυθμη συνεργασία με τους υπόλοιπους συναδέλφους

·         Ανταποκρίνεται σε κάθε άλλο περιστασιακό αίτημα (συναφές με το αντικείμενο δραστηριότητάς της) που προκύπτει και της ανατίθεται από την προϊσταμένη της

 

Απαραίτητα Προσόντα

·         Καλή γνώση της Ελληνικής και της Αγγλικής γλώσσας

·         Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση    σε 5 *  ξενοδοχείο ή 4 *  ξενοδοχείο

·         Πολύ καλή υγεία, φυσική κατάσταση και ευελιξία στην κίνηση

·         Γνώση και σεβασμός σε Κανόνες Υγιεινής και Ασφάλειας καθώς και σε πρότυπα παροχής υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών

·         Ομαδικότητα, εργατικότητα, υπευθυνότητα, ικανότητα αποτελεσματικής οργάνωσης εργασιών και διαχείρισης χρόνου

·         Προσοχή στη  λεπτομέρεια, παρατηρητικότητα και μεθοδικότητα

·         Ευέλικτος και συνεργάσιμος χαρακτήρας, ηθικός και επικοινωνιακός

Με επαγγελματική και ευγενική συμπεριφορά και προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση του πελάτη

Παροχές

·         Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών

·         6-8 μήνες απασχόληση

·         Εκπαίδευση σε υψηλά στάνταρ παροχής υπηρεσιών και προοπτικές εξέλιξης

·         Εργασία σε ένα ευχάριστο, δυναμικό και αναπτυσσόμενο επαγγελματικό περιβάλλον

·         Διατροφή και στέγαση (για όσους δεν είναι μόνιμοι κάτοικοι Κασσάνδρας)

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να στείλουν πλήρες βιογραφικό σημείωμα με πρόσφατη φωτογραφία στην ακόλουθη ηλεκτρονική ή ταχυδρομική διεύθυνση:

hr@miraggio.gr