H ManpowerGroup, για λογαριασμό πελάτη της, παγκόσμιο ηγέτη στην τεχνολογία του καθαρισμού, αναζητά Βοηθό Customer Care/Back Office με βασική αρμοδιότητα την επικοινωνία με τους πελάτες και τη διαχείριση των αιτημάτων τους.
H θέση αναφέρεται στον Υπεύθυνο Customer Care/Back Office.
Περιγραφή
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΕΘΥΝΟΤΗΤΕΣ
Ο κατάλληλος υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για τα παρακάτω :
- Επικοινωνία με πελάτες
- Διαχείριση αιτημάτων πελατών και παροχή προϊοντικής πληροφορίας
- Διαχείριση τιμοκαταλόγων και καταχωρήσεις δεδομένων
- Υποδοχή Επισκεπτών και διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου