Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

29/6/2020

Υπεύθυνος/η Διοίκησης Τηλεφωνικού Κέντρου

Τηλεφωνικές Υπηρεσίες

Πόλη ΑΘΗΝΑ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ)

Περιγραφή

Διαθέτεις εμπειρία στην διοίκηση τηλεφωνικού κέντρου ανάπτυξης και διατήρησης πελατολογίου και πιστεύεις ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να συζητήσεις για αυτή την νέα πρόταση συνεργασίας ως Υπεύθυνος/η Διοίκησης Τηλεφωνικού Κέντρου στον χώρο των τηλεπικοινωνιών;

Με αποδεδειγμένη πολυετή εμπειρία και επιτυχία στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, ο πελάτης μας αναζητά Υπεύθυνος/η Διοίκησης Τηλεφωνικού Κέντρου για την διατήρηση και ανάπτυξη πελατολογίου εκ μέρους μίας από τις μεγαλύτερες εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα. Αν είσαι έτοιμος/η να αναλάβεις τον συγκεκριμένο ρόλο ευθύνης ως Υπεύθυνος/η Διοίκησης Τηλεφωνικού Κέντρου, στείλε μας τώρα το βιογραφικό σου.

 Ως Υπεύθυνος/η Διοίκησης Τηλεφωνικού Κέντρου, οι κύριες αρμοδιότητές σου θα είναι:
  • ο συντονισμός λειτουργιών και η παρακολούθηση αναφορών της καθημερινής παραγωγής του τηλεφωνικού κέντρου
  • η διασφάλιση ανάπτυξης και διατήρησης πελατολογίου μέσα από κατάλληλες επικοινωνιακές και πωλησιακές στρατηγικές
  • η άμεση επικοινωνία με την ομάδα ανάπτυξης τηλεφωνικών πωλήσεων και ανανεώσεων συμβολαίων για την καλύτερη δυνατή επίτευξη των στόχων
  • η εκπαίδευση και η καθοδήγηση των εκπροσώπων με σκοπό την ανάπτυξη ομαδικού πνεύματος συνεργασίας και εμπιστοσύνης
  • η καθημερινή παρακολούθηση των δεικτών παραγωγικότητας και αποτελεσμάτων για την καλυτέρευση των διαδικασιών
  • η συστημική επίβλεψη μέσω Dialer καθώς και η εφαρμογή του νέου μοντέλου τηλεργασίας με τους εκπροσώπους

Απαραίτητα Προσόντα

Για να εργαστείς ως Υπεύθυνος/η Διοίκησης Τηλεφωνικού Κέντρου ανάπτυξης και διατήρησης υφιστάμενου πελατολογίου χρειάζεται να έχεις:
  • τουλάχιστον 3 χρόνια εργασιακή εμπειρία σε θέσεις ευθύνης διοίκησης ομάδων τηλεφωνικών πωλήσεων
  • επαγγελματική προϋπηρεσία στον χώρο των τηλεπικοινωνιών ή της ενέργειας θα εκτιμηθεί
  • πολύ καλή γνώση χειρισμού Dialer και πολύ καλή σχέση με τεχνολογικές πλατφόρμες/συστήματα τηλεργασίας
  • ανεπτυγμένη πελατοκεντρική προσέγγιση και νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα
  • ευχέρεια επικοινωνίας, διαπραγματευτικές ικανότητες και πνεύμα ομαδικότητας
  • εξαιρετικό χειρισμό εφαρμογών MS Office
  • καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσα

Παροχές

Για την θέση Υπεύθυνος/η Διοίκησης Τηλεφωνικού Κέντρου ανάπτυξης και διατήρησης υφιστάμενου πελατολογίου ο πελάτης μας προσφέρει:
  • ένα ευχάριστο, φιλικό, υποστηρικτικό και πάνω από όλα υγιές εργασιακό κλίμα
  • αορίστου σύμβαση εργασίας με σταθερές μισθολογικές αποδοχές, αλλά και μηνιαία/ετήσια bonus παραγωγικότητας
  • διαρκή εκπαίδευση και στήριξη από την γενική διεύθυνση της εταιρείας με άμεσες προοπτικές εξέλιξης
Αν ενδιαφέρεστε για τη θέση Υπεύθυνος/η Διοίκησης Τηλεφωνικού Κέντρου μπορείτε να κάνετε την αίτησή σας τώρα!

Για πληροφορίες τηλεφωνήσετε στο +30 2106770523 και μπορείτε να ζητήσετε την Μαρία Σταυράκη. #clientservicesgr

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.