Αρμοδιότητες και καθήκοντα:
• Αποτελεσματική ολοκλήρωση των καθηκόντων του τμήματος υποδοχής (check-in, check-out, έκδοση τιμολογίων / αποδείξεων, τηλεφωνικές υπηρεσίες, διαχείριση αιτημάτων και παραπόνων επισκεπτών, υπηρεσίες concierge)
• Παροχή φιλικών και θερμών υπηρεσιών στους φιλοξενούμενους.
• Διατήρηση καλής εικόνας της υποδοχής και διαχείριση των επισκεπτών.
• Ενημέρωση των πελατών σχετικά με τις παροχές του δωματίου.
• Πλήρης γνώση της ξενοδοχειακής μονάδας, των υπηρεσιών και της περιοχής.
Προσόντα:
• Άριστη γνώση αγγλικών με κατοχή αναγνωρισμένου πτυχίου, δεύτερη ξένη γλώσσα θεωρείται πρόσθετο προσόν.
• Γνώση ξενοδοχειακού προγράμματος Soft-One Panorama θα εκτιμηθεί ιδιαιτέρως.
• Απόφοιτος τουριστικής σχολής / ταχύρρυθμης σχολής.
• Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση.
Προσωπικά χαρακτηριστικά:
• Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες.
• Οργάνωση και σωστή διαχείριση του χρόνου.
• Συνέπεια στην εργασία, φιλική και ευγενική προσωπικότητα.
• Προσεκτική εμφάνιση και τήρηση κανόνων προσωπικής υγιεινής.