ΕΙΣΟΔΟΣ
Δεν είστε συνδεδεμένοι στο JobFind.gr Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να εκμεταλλευτείτε όλες τις δυνατότητες που σας παρέχει το JobFind.gr
ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΠΟΛΕΙΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΚΩΣ ΚΕΡΚΥΡΑ ΠΑΤΡΑ ΜΥΚΟΝΟΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΛΑΡΙΣΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΒΟΛΟΣ ΘΑΣΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΑ ΧΑΛΚΙΔΑ ΧΑΝΙΑ ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΡΗΤΗΣ εμφάνιση περισσότερων εμφάνιση λιγότερων

Bilingual Customer Care Advisors (German & English)

Ημ/νία Δημοσίευσης: 08/04/2021
Κατηγορία: Τηλεφωνικές Υπηρεσίες
Απασχόληση: Πλήρης
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ελάχιστο Απαραίτητο Επίπεδο Σπουδών: Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

What does a Customer Care Specialist really do? Think of yourself as someone who will provide world-class service to our customers in an accurate, efficient and respectful manner on every call as measured by different performance metrics, so not everyone can qualify for this role. We make sure we get the best of the best, after all, we are a ridiculously good company so we make sure our employees are top notch. So come on, now we need your full concentration because it’s time to imagine what it’s like being a Customer Care Specialist.

Responsibilities:
  • Experience in technical based customer assistance through voice, chat, and email
  • Previous experience dealing with the challenges faced in a customer focused role
  • Act as a key participant within the internal team and wider Company by taking part in department initiatives providing feedback/updates, promoting collaborative solutions and supporting colleagues/department. As a result driving the successful development of the team and the wider department forward.
  • Problem solving and critical thinking skills
  • A passion for problem solving with the customer’s interest and satisfaction being the primary goal
  • Social Media Savvy
  • Ability to effectively and correctly communicate verbally and in written format

Απαραίτητα Προσόντα

  • Must be bilingual in German (C1-C2) and English (B2), speaking and writing
  • Minimum 1-2 year experience in Customer Support, technical support, especially with help desk or other IT functions
  • Great communication skills, written and orally
  • Demonstrate strong abilities to work independently and as a remote team player
  • Must be adaptable and flexible, demonstrating abilities to work with process and information changes
  • Must be willing to participate in a background screening
  • Proven customer communication experience (E-mail & Phone)
  • Strong working knowledge of external systems and PC based internet and software applications (e.g. internet, Microsoft Office)

Παροχές

  • Competitive remuneration package
  • Excellent career opportunities

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας;
Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.
ΕΓΓΡΑΦΗ

Σε περίπτωση που έχετε ήδη κάνει εγγραφή, κάντε κλικ εδώ για να συνδεθείτε.
Μόνο στο JobFind.gr λαμβάνετε ενημέρωση μόλις η εταιρεία διαβάσει το Βιογραφικό σας!