Η εταιρεία Skylevel που δραστηριοποιείται στον τομέα του Real Estate ζητά φιλική και ιδιαίτερα οργανωτική Receptionist/Office Assistant για εργασία πλήρους απασχόλησης, Δευτέρα έως Παρασκευή στο γραφείο μας στο κέντρο της Αθήνας.
Στόχος αυτής της θέσης είναι το νέο μέλος της ομάδας να συμβάλει στην επιτυχία της Skylevel Estates παρέχοντας διαχειριστική υποστήριξη σε όλες τις πτυχές της συναλλαγής ακινήτων καθώς και να επιβλέπει την ομαλή και αποτελεσματική λειτουργία του γραφείου.
Αυτό περιλαμβάνει να:
- Απαντάει σε e-mail, στο τηλέφωνο και να κάνει follow up
- Προγραμματίζει και συντονίζει ραντεβού με πελάτες
- Επιβλέπει την καθημερινή λειτουργία και τις δραστηριότητες του γραφείου
- Διαχειρίζεται την βάση δεδομένων (καταχώριση ακινήτων και αιτήματα)
- Αρχειοθετεί και προωθεί διάφορα έγγραφα όπως συμφωνίες, κατόψεις, τοπογραφικά και συμβόλαια στους εμπλεκομένους