Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

11/04/2017

Guest Relations Agent

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Απασχόληση Μερική απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Το Miraggio Thermal Spa Resort στο Παλιούρι, στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής, να καλύψει την ακόλουθη θέση:

Guest Relations Agent

 

Ο ρόλος:

Είναι υπεύθυνος/-η για την παροχή πελατοκεντρικής εξυπηρέτησης στους επισκέπτες, εξασφαλίζοντας ότι η παραμονή τους θα είναι μια αξέχαστη εμπειρία με βάση τα στάνταρ της εταιρίας και είναι σε θέση ανά πασά στιγμή να προβλέψει και να ικανοποιήσει τις ανάγκες των επισκεπτών και να επιλύσει τα όποια προβλήματα προκύψουν.

Τα καθήκοντα του ρόλου περιλαμβάνουν:

  • Προετοιμάζει τη λίστα με τις αφίξεις των V.I.P. πελατών για την επόμενη ημέρα σε συνεργασία με το τμήμα υποδοχής.
  • Διασφαλίζει την απρόσκοπτη και συνεχή παροχή των προβλεπόμενων υπηρεσιών προς τους V.I.P. φιλοξενουμένους.
  • Διασφαλίζει πως όλα τα παρεχόμενα δώρα (amenities) προς τους πελάτες μετριούνται και καταγράφονται στην κατάσταση στατιστικού ελέγχου του τμήματος.
  • Προετοιμάζει τις επιστολές καλωσορίσματος των πελατών.
  • Ελέγχει τα V.I.P. δωμάτια πριν από την άφιξη ως προς τα πρότυπα καθαριότητας – συντήρησης και την πληρότητα των amenities.
  • Καλωσορίζει και συνοδεύει τους πελάτες στο δωμάτιό τους.
  • Προετοιμάζει και διανέμει τη λίστα φιλοξενουμένων μακροχρόνιας παραμονής (long stay guests).
  • Επιδιώκει την αύξηση των εσόδων του ξενοδοχείου μέσω του upselling όταν και όπου αυτό είναι εφικτό.
  • Δίνει έγκυρες και ακριβείς πληροφορίες στους πελάτες σχετικά με εστιατόρια, εκδρομές, μουσεία κ.λπ.     
  • Διατηρεί το αρχείο αλληλογραφίας φιλοξενουμένων και εξασφαλίζει ότι το αρχείο με τις προτιμήσεις των πελατών ενημερώνεται αναλόγως.
  • Συμμετέχει στις συναντήσεις του τμήματος υποδοχής.
  • Συμμετέχει σε οποιαδήποτε κοινωνικά γεγονότα διοργανώνονται στο ξενοδοχείο.
  • Παραμένει γνώστης των παροχών και των υπηρεσιών του ξενοδοχείου τόσο για τουρίστες, όσο και για επαγγελματίες πελάτες.
  • Χειρίζεται τα αιτήματα των πελατών με ευγενικό και περιποιητικό τρόπο, τα αναφέρει σε συναδέλφους αν χρειαστεί και εξασφαλίζει την ικανοποίηση των πελατών. Παρακολουθεί την έκβαση της ικανοποίησης των αιτημάτων όταν αυτό είναι απαραίτητο.
  • Είναι ενήμερος για τις εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα στο ξενοδοχείο.
  • Ανταποκρίνεται σε κάθε άλλο περιστασιακό αίτημα (συναφές με το αντικείμενο δραστηριότητας της θέσης) που προκύπτει και ανατίθεται από τον προϊστάμενο του τμήματος.

Απαραίτητα Προσόντα

Προφίλ υποψηφίου:

  • Άριστη γνώση της Ελληνικής και της Αγγλικής και απαραίτητα της Ρωσικής ή της Γερμανικής, επιθυμητή η πολύ καλή γνώση της Γαλλικής ή της Ιταλικής
  • Δίπλωμα με κατεύθυνση σε τουριστικές, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ή δημόσιες σχέσεις
  • 2ετής τουλάχιστον επαγγελματική εμπειρία σε αντίστοιχη θέση σε μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες 5 αστέρων
  • Πολύ καλή γνώση Η/Υ και ξενοδοχειακού προγράμματος PMS (κατά προτίμηση Protel)
  • Δίπλωμα οδήγησης Β΄ κατηγορίας
  • Άριστη επαφή με πελάτες, συνεργάτες και υπαλλήλους, προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και στην εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Ικανότητα προώθησης και πώλησης υπηρεσιών
  • Ικανότητα γρήγορου, ευγενικού και αποτελεσματικού χειρισμού των προβλημάτων των πελατών με στόχο την πλήρη ικανοποίηση του επισκέπτη
  • Προσαρμοστικότητα – ευελιξία
  • Διαπροσωπικές σχέσεις, ομαδικότητα, προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Ευγένεια, αφοσίωση, ακρίβεια
  • Κομψή εμφάνιση, πολύ καλή υγεία και φυσική κατάσταση

Παροχές

Η εταιρία προσφέρει:

  • Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών
  • 6-8 μήνες απασχόληση
  • Εκπαίδευση σε υψηλά στάνταρ παροχής υπηρεσιών και προοπτικές εξέλιξης
  • Εργασία σε ένα ευχάριστο, δυναμικό και αναπτυσσόμενο επαγγελματικό περιβάλλον
  • Διατροφή και στέγαση (για όσους δεν είναι μόνιμοι κάτοικοι Κασσάνδρας)

Βιογραφικά που δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις ή στέλνονται χωρίς φωτογραφία δεν θα αξιολογηθούν. Θα επικοινωνήσουμε στο προσεχές διάστημα μόνο με όσους επιλεγούν για συνέντευξη.