Περιγραφή
Ζητείται Υπεύθυνος/-η γραμματειακής υποστήριξης και εξυπηρέτησης πελατών από τεχνική εταιρεία στη Θεσσαλονίκη, με ικανότητες διαχείρισης πωλήσεων και έργων.
Αρμοδιότητες:
• Εξυπηρέτηση πελατών
• Χειρισμός τηλεφωνικού κέντρου
• Αρχειοθέτηση αλληλογραφίας και λοιπών εγγράφων
• Παραγγελίες γραφικής ύλης-αναλωσίμων γραφείου
• Σύνταξη και υποβολή αιτήσεων σε δημόσιες υπηρεσίες και φορείς
• Έλεγχος φακέλων δικαιολογητικών και υποβολή αιτήσεων σε επιδοτούμενα προγράμματα
• Σύνταξη και υπογραφή συμβάσεων ανάθεσης έργου και συμβάσεων υπεργολάβων
• Αποστολή παραγγελιών αγορών εμπορευμάτων και παρακολούθηση της κατάστασης αποστολών
• Έκδοση των απαιτούμενων κατά νόμο παραστατικών πωλήσεων
• Συμφωνία και είσπραξη υπολοίπων πελατών
• Έλεγχος-παραλαβή και καταχώρηση-αρχειοθέτηση παραστατικών αγορών και εξόδων
• Συμφωνία υπολοίπων προμηθευτών-υπεργολάβων και προγραμματισμός πληρωμών
• Παρακολούθηση προγράμματος τεχνικού τμήματος
• Γραμματειακή υποστήριξη διοίκησης
Απαραίτητα Προσόντα
• Απαραίτητη εργασιακή εμπειρία - προϋπηρεσία
• Πολύ καλή γνώση αγγλικών, επιθυμητή γνώση άλλης ξένης γλώσσας
• Πολύ καλές γνώσεις χειρισμού Η/Υ
• Επιθυμητή γνώση λογιστικών (Ε.Γ.Λ.Σ. και Κ.Β.Σ.)
• Επιθυμητή εμπειρία σε μεταφορές-ασφαλίσεις εμπορευμάτων
• Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα εμπειρία στην υποβολή αιτήσεων και την υλοποίηση έργων στα πλαίσια του Προγράμματος «Εξοικονόμηση Κατ’ Οίκον»
• Προσανατολισμός στην επίτευξη στόχων
• Υπεύθυνη, οργανωτική και επικοινωνιακή προσωπικότητα
• Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
• Μεθοδικότητα, αποτελεσματικότητα