Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

08/11/2024

Διευθυντής - Διευθύντρια Καταστήματος σε Μεγάλο Κρεοπωλείο/Σούπερ Μάρκετ

Πωλήσεις Λιανικής - Merchandising

Πόλη ΝΙΚΑΙΑ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Διευθυντής-τρια Καταστήματος σε Μεγάλο Κρεοπωλείο/Σούπερ Μάρκετ

Περιοχή: Νίκαια

Τύπος Απασχόλησης: Πλήρης απασχόληση

Οι κρεαταγορές Farmily είναι μια οικογενειακή επιχείρηση που εξειδικεύεται στην λιανική πώληση κρέατος και βρίσκεται κάτω από την ομπρέλα της Φλωρίδης Κρέατα με παρουσία στον χώρο από το 1980. Τα καταστήματα μας θα τα βρείτε στην Νίκαια, τα Πετράλωνα και το Χαλάνδρι.

Είμαστε αφοσιωμένοι στην προμήθεια των καλύτερων τοπικών και εισαγόμενων κρεάτων και πουλερικών, μαζί με μια επιλογή από αλλαντικά, τυριά και συνοδευτικά.

Οι έμπειροι κρεοπώλες μας είναι πάντα έτοιμοι να βοηθήσουν τους πελάτες να βρουν το τέλειο κομμάτι για να καλύψει τις ανάγκες τους. Στις κρεαταγορές Farmily δεσμευόμαστε να διασφαλίσουμε ότι κάθε τραπέζι που σερβίρουμε έχει κρέας πρώτης ποιότητας, στην καλύτερη τιμής της αγοράς, κάνοντας τις κρεαταγορές Farmily πολύ περισσότερο από

Αρμοδιότητες:

Ο Υπεύθυνος Καταστήματος θα είναι υπεύθυνος για τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του καταστήματος, επιβλέποντας την καθημερινή διαχείριση και τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Συγκεκριμένα, ο ρόλος περιλαμβάνει:

  • Ολοκληρωτική διαχείριση του καταστήματος και διασφάλιση της συμμόρφωσης με τις πολιτικές και τις διαδικασίες της εταιρίας
  1. Έλεγχος ταμείων, ταμιακού υπόλοιπου- κατάθεση χρημάτων στην τράπεζα, συμπλήρωση ταμειακού εντύπου
  2. Παραλαβή προϊόντων, ποσοτικός και ποιοτικός έλεγχος παραλαβών και έλεγχος ορθότητας της τιμολόγησης:
  • Ανάπτυξη στρατηγικών για την επέκταση και διατήρηση του πελατολογίου, την αύξηση της επισκεψιμότητας και την βελτιστοποίηση της κερδοφορίας
  • Υλοποίηση των στόχων μέσω της εκπαίδευσης, της παροχής κινήτρων, της καθοδήγησης του προσωπικού και εποικοδομητικής κριτικής
  • Εξασφάλιση υψηλών επιπέδων ικανοποίησης των πελατών μέσω άριστης εξυπηρέτησης:
  1. Παρακολούθηση παραπόνων των πελατών
  2. Ενημέρωση των τμημάτων για παλιότερα παράπονα και διεξαγωγή διορθωτικών ενεργειών
  • Παρακολούθηση των τάσεων της αγοράς, των συνηθειών του καταναλωτή, των αναγκών των πελατών, των πωλήσεων και της κερδοφορίας του καταστήματος και αναφοράς τους στην κεντρική διεύθυνση
  • Διασφάλιση της βέλτιστης κατάστασης του καταστήματος μηχανολογικά, κατασκευαστικά και υγειονομικά και την σωστή προβολή των προϊόντων σύμφωνα με τα σύγχρονα εμπορικά πρότυπα
  • Διαμόρφωση ωραρίου προσωπικού, αξιολόγηση απόδοσης προσωπικού, διατήρηση ορθού αριθμού ατόμων, εκπαίδευση και προαγωγή
  • Αντιμετώπιση ζητημάτων που προκύπτουν από το προσωπικό ή τους πελάτες (αντιμετώπιση παραπόνων, επίλυση προβλημάτων, διατήρηση του ομαδικού πνεύματος)
  • Παράδειγμα καλής συμπεριφοράς και υψηλής απόδοσης

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απαραίτητη προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
  • Καλές μαθηματικές δεξιότητες και προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Άριστες δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών και επικοινωνίας
  • Ικανότητα εργασίας σε περιβάλλον με γρήγορο ρυθμό
  • Γνώση Η/Υ
  • Να είστε αφοσιωμένοι, παθιασμένοι και έτοιμοι να γίνετε μέλος μιας εταιρείας που ενδιαφέρεται πραγματικά για τους υπαλλήλους της

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης και εξέλιξης
  • Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας

Εάν διαθέτετε την απαιτούμενη εμπειρία και είστε πρόθυμοι να γίνετε μέλος της ομάδας μας, θα χαρούμε να λάβουμε το βιογραφικό σας.