Επίλυση τεχνικών προβλημάτων:
Η/Υ, δικτύων, περιφερειακών Τηλεφωνική εξυπηρέτηση/υποστήριξη χρηστών (helpdesk) σε ό,τι αφορά τις εφαρμογές της εταιρείας Εγκατάσταση – παραμετροποίηση λογισμικών της εταιρίας και διασύνδεση τους, με περιφερειακά .
Πολύ καλή γνώση υποστήριξης H/W (trouble shooting)
Πολύ καλή γνώση λειτουργικών συστημάτων Windows
Αποδεδειγμένες γνώσεις υπολογιστών/δικτύων
Καλή γνώση εφαρμογών MS Office
Ευγένεια, Προθυμία ,Ευχέρεια στην επικοινωνία Ικανότητα ανάλυσης / επίλυσης προβλημάτων Ικανότητα τήρησης χρονοδιαγραμμάτων και διαδικασιών του τμήματος ΙΤ