Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

16/9/2022

Operations Supervisor

Διοίκηση Επιχειρήσεων - HR - Στελέχη

Πόλη ΧΟΛΑΡΓΟΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Η PCC Hellas δραστηριοποιείται στο χώρο της Υγείας. Εξειδικεύεται σε Προγράμματα Φαρμακευτικής Συμμόρφωσης Ασθενών παρέχοντας εξειδικευμένες υπηρεσίες ψηφιακής Υγείας με σκοπό την βέλτιστη υποστήριξη ασθενών σύμφωνα με τις ανάγκες τους.

Αναζητούμε έναν/μία Operations Supervisor που θα συμμετέχει και θα εποπτεύει τα Προγράμματα Φαρμακευτικής Συμμόρφωσης ασθενών με ιδιαίτερη βαρύτητα στην ποιότητα και στην ακρίβεια των υπηρεσιών. Ιδανικά, ο/η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει ομαδικό πνεύμα εργασίας, να λειτουργεί σύμφωνα με αυστηρά χρονοδιαγράμματα, να έχει κριτική σκέψη και αμεσότητα στην επίλυση καθημερινών ζητημάτων.

Καθήκοντα – Αρμοδιότητες

  • Διαμόρφωση και γενική επίβλεψη των Προγραμμάτων Συμμόρφωσης Ασθενών
  • Επιμέλεια και επίβλεψη όλων των διαδικασιών που άπτονται του νοσηλευτικού δικτύου και του τηλεφωνικού κέντρου (Patients Support Center) της Εταιρίας.
  • Συμμετοχή και διεκπεραίωση όλων των διαδικασιών που άπτονται του τηλεφωνικού κέντρου (Patients Support Center) της Εταιρίας σε έκτακτες περιπτώσεις κάλυψης των αναγκών της ορθής και απρόσκοπτης λειτουργίας των σχετικών διαδικασιών.
  • Συνεργασία με τον Υπεύθυνο Νοσηλευτικού Δικτύου
  • Διαχείριση και επίβλεψη του κεντρικού λειτουργικού συστήματος της εταιρίας για την ορθή καταχώρηση δεδομένων.
  • Υποδοχή των νέων συνεργατών (εσωτερικών & εξωτερικών) και η εκπαίδευσή τους στα προγράμματα και τις πολιτικές της Εταιρίας
  • Εκπαίδευση των υπαρχόντων συνεργατών (εσωτερικών & εξωτερικών) σε νέες υπηρεσίες και προγράμματα που αναλαμβάνει η Εταιρεία
  • Διαχείριση drug delivery από το αίτημα ασθενή έως την τελική παράδοση με διαμεσολάβηση courier.
  • Επικοινωνία με ασθενείς και ιατρικό προσωπικό.
  • Επικοινωνία με συνεργάτες- πελάτες της εταιρίας για την ορθή λειτουργία των Προγραμμάτων Υποστήριξης Ασθενών.
  • Αναφορά και διαχείριση αναφορών (Reporting) για παραλήψεις, παράπονα, βελτιώσεις κλπ από ασθενείς, ιατρούς, πελάτες της Εταιρίας και κάθε άτομο που θα έρθει σε επικοινωνία με την Εταιρία.
  • Reporting process τόσο εντός Εταιρείας όσο και σε τρίτους – πελάτες.
  • Προετοιμασία – Οργάνωση και επίβλεψη τόσο εσωτερικών όσο και εξωτερικών ελέγχων ποιότητας διαδικασιών (Audit).

Απαραίτητα Προσόντα

  • Σπουδές στο Τομέα της Υγείας- Οικονομικών Υγείας
  • Ελάχιστη αποδεδειγμένη προϋπηρεσία 5 ετών σε θέσεις ευθύνης τομέα Υγείας, Επισκεπτών Υγείας και άλλες συναφείς θέσεις.
  • Άριστη γνώση περιβάλλοντος Microsoft 365.
  • Άριστη γνώση Αγγλικών

Παροχές

  • Αποδοχές ανάλογες επαγγελματικής εμπειρίας και σπουδών.
  • Διαρκής επιμόρφωση και απόκτηση εμπειριών στα πλαίσια της συνεργασίας με μεγάλες
  • Φαρμακευτικές εταιρείες – πελάτες μας.