Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

12/05/2023

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ - ΣΕΡΡΕΣ

Logistics - Αποθήκη - Μεταφορές

Πόλη ΣΕΡΡΕΣ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΑΕΙ)

Περιγραφή

Η Κρι Κρι…
Πρόκειται για μια αμιγώς ελληνική εταιρεία που μπορεί με περηφάνια να ανατρέξει στα 69 χρόνια ιστορίας της, απολαμβάνοντας ένα υπέροχο παρόν με παρουσία σε περισσότερες από 40 χώρες και επενδύοντας συνεχώς σε ένα πολλά υποσχόμενο και συναρπαστικό μέλλον!

Οι άνθρωποί μας είναι πάνω από όλα!

Στην Κρι Κρι πιστεύουμε ότι επενδύοντας στους ανθρώπους μας, επενδύουμε στην επιτυχία της εταιρίας!

Γι' αυτό λοιπόν, κύριο μέλημά μας είναι η ύπαρξη ενός εργασιακού περιβάλλοντος το οποίο, όχι μόνο ενισχύει τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε αναπτύξει με τους ανθρώπους μας όλα αυτά τα χρόνια, αλλά παράλληλα προσφέρει τις κατάλληλες ευκαιρίες για την εξέλιξη των δεξιοτήτων τους μέσα από εξειδικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα και εργασιακές προκλήσεις, ενθαρρύνοντας με αυτόν τον τρόπο τη δημιουργικότητα και την καινοτομία.

Στο πλαίσιο ανάπτυξής μας αναζητούμε Υπεύθυνο Εξυπηρέτησης Πελατών για τις κεντρικές μας εγκαταστάσεις στην πόλη των Σερρών.

Περιγραφή Θέσης:

  • Έχει άριστη γνώση των Πελατών/Περιοχών Ευθύνης του (ετήσιοι στόχοι, άτομα επικοινωνίας, υποδομές, ιστορικό συνεργασίας, ανεξόφλητα υπόλοιπα κλπ) καθώς και του Πλάνου Παραγγελιών/Κανόνων Δρομολόγησης εξυπηρέτησής τους
  • Μεριμνά συνεχώς για το χτίσιμο και διατήρηση αποτελεσματικής συνεργασίας με τα άτομα επικοινωνίας του πελάτη
  • Συνεργάζεται με το Εμπορικό Τμήμα για κάθε νέα συνεργασία/πελάτη ο οποίος ανήκει στην περιοχή ευθύνης του, με στόχο τη συμφωνία των βέλτιστων όρων παράδοσης και εξυπηρέτησης του πελάτη
  • Έχει τη διαχείριση του λογαριασμού των μεταφορέων περιοχών ευθύνης του (έρευνα, αξιολόγηση, συμφωνία κλπ) ενώ μεριμνά συνεχώς για τη βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχουν
  • Έχει την ευθύνη για την έγκαιρη και έγκυρη λήψη των παραγγελιών των περιοχών ευθύνης του/της και παρακολουθεί τις προβλέψεις πωλήσεων και εισηγείται άμεσα διορθωτικές ενέργειες όταν αντιληφθεί αποκλίσεις ζήτησης
  • Ελέγχει την τήρηση των Κανόνων Δρομολόγησης (Πλάνο Παραγγελιών) και δίνει οδηγίες στο Γραφείο Κίνησης όταν αυτοί δεν επαρκούν, διασφαλίζοντας την ισορροπία κόστους/εξυπηρέτησης πελάτη
  • Γνωρίζει άριστα και συμμετέχει ενεργά στις διαδικασίες ιχνηλασιμότητας ή και ανάκλησης όποτε αυτές χρειαστούν
  • Ελέγχει και συντηρεί τη σωστή λειτουργία της web πλατφόρμας παραγγελιών (B2B), καθώς και την επέκταση της χρήσης της από το σύνολο των πελατών
  • Στον τομέα του παγωτού, μεριμνά σε συνεργασία με το Γραφείο Κίνησης για την ορθή εκτέλεση παραγγελιών Καταψυκτών/ PoP /Ανταλλακτικών με βάση το Budget, καθώς και την παρακολούθηση του στόλου καταψυκτών
  • Εξάγει και κοινοποιεί Αναφορές: α) Εξυπηρέτησης Παραγγελιών, β) Πληρότητας Δρομολογίων, γ) Μεταφορικού Κόστους κ.α.


Απαραίτητα Προσόντα

  • Επιθυμητή εμπειρία σε θέση Customer Service ή/και Logistics
  • Απόφοιτος Ανώτατης Εκπαίδευσης με κατεύθυνση Logistics, Industrial Management, Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οικονομικά (MSc επιθυμητό, όχι απαραίτητο)
  • Άριστη γνώση MS Office (Excel, Word, Outlook, Powerpoint κλπ.)
  • Άριστη Γνώση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό λόγο (proficiency επιθυμητό)
  • Επιθυμητή εμπειρία στο SAP (κυρίως SD, MM, PP)
  • Δεξιότητες και γνώση στην ανάλυση και αξιοποίηση στατιστικών δεδομένων

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Ισορροπία μεταξύ της προσωπικής και της εργασιακής ζωής
  • Ιδιωτικό πρόγραμμα ασφάλισης
  • Συνεχής εξέλιξη και εκπαίδευση

Και το πιο σημαντικό είναι η ευκαιρία να απασχοληθείς σε μια εταιρεία, που νοιάζεται για ΕΣΕΝΑ και την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ σου!